[Sexlisten] Hvad tænder I egentlig på?

sexlisten at blindkom.dk sexlisten at blindkom.dk
Man Jan 30 12:13:52 CET 2023

Hejsa og godt sexnytår

Hvor er der bare meget dejlig lyst derude og så er det ikke engang forår
endnu!

Jeg tjekker ofte sexannoncer på annoncelight bare for sjov og der er både
mænd og kvinder der byder sig til gratis ved siden af alle de
professionelle.

Hihihi der er f.eks. en landmandskone som hun kalder sig, der gi’r den fuld
gas.

Nå men så gik jeg her mens jeg lavede noget andet og tænkte på, hvad mon
egentlig listens gode anonyme folk går og tænder på.

Jeg selv er jo ret ordinær på det punkt. Jeg er til store numser og bløde
dejlige bryster og så naturligvis en interessant personlighed.

Men hvad går I og sysler med af frække ting i jeres hoveder og forhåbentlig
også i den virkelig verden?

Mvh. Brian

Mvh. Brian Hovmand Olesen tlf. 40 91 65 80 mail: brian at blindkom.dk