[Sexlisten] Naboen Lena

sexlisten at blindkom.dk sexlisten at blindkom.dk
Man Jul 24 21:10:20 CEST 2023

Heia

Det her må måske væere lidt for jer hungerende!.

K.H.

Miller.

Naboen Lena

Sexwriter.dk

Skrevet af: Hønissen.

Kategori:

Aldersforskel:

Tvang-Frivillig:

Fantasi:

Analsex:

Dominans:

Gangbang:

Min nabo er en kvinde ca. 40 år kortklippet slank bærer briller, dertil har
hun 2 børn i teenage alderen en af hvert køn, ja køn det må man sige hun er
og noget så charmerende troede jeg da. Jeg selv vel 20 år ældre og gift i et
frit forhold til sex.

Hun flyttede ind for et års tid siden og så skal jeg da love for tingene gik
stærkt, hun farede rundt i de fleste af døgnet timer, hun skældte og smældte
over unger og det stykke hankønsvæsen der hjalp med flytningen. Senere fik
jeg at vide at han var en tidligere kæreste, indrømmet han så lidt slidt ud
lol.
Men det viste sig nu hurtigt at hun var god ved ungerne og de ved hende, en
rigtig dejlig mor.
Men så er det også sagt, der var ikke den ting vi ikke kunne blive uenige
om, afbrænding af ting og sager i haven, mortorsavs brug om søndagen og ikke
mindst hækkens højde, den har altid været 1,5 mtr. så den var nem at nå op
ovenpå når den skulle klippes, men hun ville absolut have den op i 1,75 som
jo desværre er hendes ret og sådan blev det efter voldsom diskussion. Nul
frækt udsyn til naboen mere.
Man kunne godt fornemme at hun var vant til at være leder i en
mandsdomineret virksomhed, både i sprog og i at få ret.
Men nok om det her kl. meget tidlig en lørdag morgen først i Maj, så tidligt
at solen ikke er over horisonten endnu, men dog lyst nok til at skimte
naboens køkken og stue vinduer og hov, lyset i køkkenet blev tændt, jeg blev
stående bum stille lyset var ikke tændt bag mig så jeg mente ikke jeg kunne
ses hvis hun kiggede op mod mine vinduer.
Wauv sikke et syn der kunne ses nu i vinduet hos hende, splitternøgen stod
hun og fyldte kaffekanden med vand til morgenkaffen.
Flotte bryster slank krop og hendes fisse kunne lige skimtes over
køkkenbordet, idet hun vendte sig rundt fik jeg et kort glimt af hendes
bagdel uhhh flot som resten af hende.
Nå, men kunne jo ikke se mere af naboen så jeg tog et hurtig bad og så tog
jeg på morgentur i skoven.
Skoven lå en lille kilometer væk og var et af mine yndlingssteder at gå tur
og jeg sneg mig tit helt tæt på dyrene dernede uden at blive opdaget, jeg er
jo gammel jæger så det lærer man hurtigt og da jeg er født på landet har jeg
lært det fra helt lille.
Solen var nu lige over horisonten denne dejlige lune majmorgen og lige da
jeg drejede ind i skoven fik jeg øje på et rådyr der gik og essede, det
kiggede lige op og listede stille af da det fik øje på mig, nu skulle der
listes for ikke at vække alle i skoven, så forsigtig listede jeg mig lidt
væk fra skovstien som gik i en stor cirkel i den vel 20 fodboldbaner (12
tdr.land) store skov. Jeg var vel nået til midten ca. da jeg hørte en lyd,
stivnede og drejede mig stille rundt for at bestemme hvor den lyd der ikke
passede ind kom fra.
Der lidt til højre for mig vel 5 meter væk, var det vejrtrækning, jeg
stivnede totalt, mon det var den ulv jeg havde hørt skulle være i området,
jeg spejdede efter en passende gren og fik øje på èn men den lå i retning af
lyden som varierede i styrke, sagte og lidt forpint til mere hæs og dybere.
Jeg tog chancen og tog to små skridt og bukkede mig og fik godt fat i en
stump gren jeg lige kunne holde om med hænderne.
Her stod jeg bukket for at samle grenen op spejdende i retning af lyden og
ser noget lyst bevæge sig lidt, jeg smilede for mig selv og slappede lidt
af, det lignede absolut ikke nogen ulv, nærmere et par balder lige over
skovbunden bag et stort væltet grantræ der svævede en god ½ meter over
jorden hvilende på træets store top.
Min pik kløede allerede ved synet, de runde balder kunne ikke sidde på en
mand og hvem ellers end naboen kendte jeg der ville løbe rundt i skoven på
dette tidlige tidspunkt, nu skulle hun dæleme få en forskrækkelse af de
store, jeg rejste mig stille op og da jeg stod fuldt oprejst så jeg tophuen,
den model mange løbere bruge til at have deres smøger og lighter i når den
lige bliver foldet i kanten.
To hurtige skridt frem og fat i hue kanten i begge sider, et hurtigt ryk og
hun var blindfoldet, hun skreg af forskrækkelse og jeg hvæsede til hende at
hun skulle holde kæft, jeg greb fat i hendes skulder og sprang over den
vældede træstamme, trak hende op og stå idet jeg hvæsede til hende " vend
dig og læg dig over træstammen så jeg kan se din flotte røv".
Hun parerede ordre uden at protestere og sikke et syn to runde halvkugler
struttende af sundhed.
Tag dine shorts af, de hang stadig om hendes knæ, hun gjorde som jeg havde
bedt om og ville smide dem på jorden, men jeg greb dem og tørrede de sidste
dråber fra hendes tisseri af hendes lår og fisse.
For nu lige som at sætte hende totalt på plads og få hende til at makke ret,
greb jeg kæppen jeg havde fundet og klappede hende over balderne med den,
der kom kun et højt gisp fra hende, et slag mere så måtte det vist være
godt, nu var det jo kun en lidt ublid markering, der skulle jo nødig være
mærker på den bløde hud lol.
Hendes skamlæber var fyldige og let adskilte uden så meget som et enkelt
lille dun uuuuhhh det så godt ud, min pik stak hovedet over min buksekant,
den ville være med sf.
Jeg trak forhuden tilbage og kørte pikhovedet fra mellemkødet gennem læberne
og ned og runde klitten, nu hovedet var på klitten vippede jeg pikken med
hånden så den slog mod hendes klit, tilbage gennem læberne i zigzag så de
fik lidt massage.
Lod den køre op igennem sprækken og lod den klaske mod balderne, trak mig
lidt tilbage og tog ved de dejlige ½ kugler med begge hænder, mine
tommelfingre på indersiden lige ved hendes knaphul og trak udad uhhhhhh det
var lige det snurrede i min pik, præspermen var på vej kunne jeg mærke.
Ned på hug bag hendes dejlige røv og tungen frem i bred format, slikkede
hendes balder kyssede dem og satte lige et lille sugemærke helt ude i kanten
af balden, så kunne det jo være hun havde stødt sig på et eller andet sf.
Jeg lod min våde tunge glide langsomt ned igennem de spredte balder lod den
kredse om hendes stjerne godt fugtig blev den efter tungen havde været på
spil, der hvor man er mega følsom, videre ned gennem læberne, skilte de små
og store læber med tungespidsen og efterlod dem godt gennemvædet, videre mod
klitten der nu var hård og var vokset en del, nu skulle den suges ind i
munden og leges med, tungespidsen lege med klitten og min sugen på den
gjorde underværker, hun kom nu med lyde der lød somom hun nød behandlingen,
en sidste langstrakt sugen og trækken klitten lang fik hende til at stønne
højt.
Min pik var nu på bristepunktet lige klar til at støde op i den nu våde
fisse men lige inden hun skulle ha pikken ville jeg se hendes patter i fri
dressur så hun fik bud om at trække træningsblusen op over dem så de kunne
hænge frit, hun var ikke længe om at flå den op over de flotte patter wauv,
større end jeg havde forventet, men det så muligvis sådan ud på grund af den
foroverbøjede stilling hun lå i over træstammen.
Jeg lænede mig frem og tog de dejlige bryster i hænderne og krammede og
klemte dem godt og grundigt fik fat i hendes vorter der stod stive og klar
til at blive klemt og trukket i mellem mine fingre. Jeg kuplede hænderne
under dem og løftede dem op mod hendes mund" sut på vorterne tøs bid i dem
så de kan mærke det" hun lystrede omgående og lod tungen kærtegne de stive
vorter og slikke rundt på den brune areola rundt om.

Nu kunne jeg ikke holde pikken i ro længere, pikhovedet forsvandt imellem
hendes skamlæber og gik i bund i et stød, hun gispede højt og stønnede, da
den gled i bund, ikke fordi den er så lang vel ca. 15 cm men rimelig tyk, så
fissen strammede dejligt om den waaauv en skøn fornemmelse.

Jeg lod den blive oppe et kort øjeblik og nød den varme grotte, men det var
så lige her hun kom op til overfladen, " knep mig dog for fanden, hårdt så
jeg rigtig kan mærke dig, få dine nosser til at klaske mig på klitten, din
fissehungrende stodder" hvæsede hun, og jeg gav den gas og kneppede så
hurtigt og dybt som jeg overhovedet kunne få røven frem og tilbage, mine
nosser blev mere og mere våde af fissesafter så jeg var sikker på hun nød
det min tossede nabo, men hun skulle få mere inden jeg var færdig.
Pikken fik ro et øjeblik dybt i hendes fisse, jeg kunne se hun var godt
udspilet rundt om mit våde pikskaft.
Mine hænder klaskede ned på hendes dejlige stramme balder så det kunne høres
i den halve skov, men på det tidspunkt var jeg ligeglad, hun skulle bare ha
tur.
Da hendes røv begyndte at tage farve mente jeg det var nok, hun stønnede
højt for hver gang hænderne ramte.
Min pik ville videre og godt våd af hendes safter trak jeg den ud og fedtede
hendes stramme røvhul til så pikken lettere kunne glide ind i hendes sikkert
forbudte hul.
Pikhovedet fandt centrum og jeg pressede den ind så hovedet var indenfor,
hun vred sig herligt under min behandling stønnede højt og tilsyneladende
villigt, jeg pressede lidt mere og et "uuuuuhhhhhh jaaaaaeee" ,fra hende fik
mig til at presse den helt i bund, stønneriet gik et tempo op og blev
højere, hun kastede rundt med hovedet og råbte på mere, "knep mig hårdt for
satan gi mig den tykke pik og alt det sperm du har i den" hvæsede hun i en
tone der ikke gav nogen tvivl om at hun nød det.
Jeg satte tempoet op og så var det sket, spermen væltede ud oppe i hende,
flere sprøjt end jeg var kommet med længe, hun strammede om pikken da hun
mærkede det første varme sperm, wauv en lækker fornemmelse at mærke hende
ligefrem kramme ens pik med røvhullet.
Jeg satte farten ned og gled langsomt frem og tilbage mens pikken langsomt
blev mindre og trak den ud med et svup, nød at se hendes lille frække hul
trække sig sammen. Jeg kunne se hendes skamlæber og lår var drivende våde af
safter, så ingen tvivl om at hun har nydt det. Den lille tæve tøs.

"Så har du vist fået hvad du kan tilkomme idag" sagde jeg og nu bliver du
liggende som du gør nu til jeg er væk, ellers vanker der meget mere af
kæppen, gad vide om hun fandt ud af hvilken kæp jeg mente, men jeg smuttede
stille afsted uden en lyd, men stoppede op så jeg kunne se hende trække huen
af hovedet og kigge rundt dog uden at få øje på mig.
Jeg nød synet af hendes brugte røv da hun bukkede sig og tog hendes shorts
på, men hov gik der ikke lige lidt rigelig tid med at vrikke balderne ned i
dem, hmm sikkert kun mig der drømte eller?.

Naboen havde ændret sig lidt til det bedre synes jeg, siden jeg kneppede
hende nede i skoven, eller var det kun i min fantasi.?
Hun var endda begyndt at småsnakke over hækken både med min kone og jeg, gad
vide om jeg havde røbet mig på en eller anden måde, men synes nu ikke det
kunne være tilfældet.

Der var vel gået en god uges tid efter skovturen, da hun søndag hen under
aften kaldte på mig over hækken, vi havde ellers begge knoklet i haven det
meste af dagen uden at tale sammen.

Hun ville høre om jeg ville hjælpe hende med at fjerne nogle store buske og
et par træer ovre hos hende, for hun havde taget mandag og tirsdag fri, men
var ikke sikker på hun magtede det alene.
Jeg var tæt på at sige nej , at det ikke lige var mig, men fik så en synes
jeg selv, strålende ide.
"Det finder vi da sagtens ud af, jeg har grejet til det så ingen problem".
"Tusind tak, sagde hun, men nu ikke for tidligt, jeg føler mig godt nok
brugt efter i dag her i haven, men skal vi sige kl. 10.oo så kan jeg lige få
1½ time efter ungerne er taget afsted".
Det blev aftalen og vi skiltes med et venligt, vi ses.
Nu lever jeg og konen jo i et frit forhold hvad sex angår så jeg kan tale
med hende om alt.
Jeg gik ind til hende med et svedent smil om læberne og hun var der straks
med " hvad har du nu fundet på".
Joh ser du, jeg fortalte om aftalen med naboen, men kunne ikke dy mig for at
fortælle hende hvad jeg havde gang i af tanker.
"Joh ser du lille skat, du kender jo mine jagtkammerater, smede Bent, vvs
Poul, tømrer Kurt og hans lærling Bjarne, jeg synes de skal ha lidt sjov med
naboen smilte jeg frækt".
Vi gutter havde jo tit snakket om damer i jagthytten og i mit lille
værkstedsskur omme i baghaven over en kølig pilsner.
"Tror du da de gider hjælpe den sure mokke derovre?" spurgte hun.
"Ja det tror jeg godt når jeg nævner at der sikkert er fremmed fisse i
farvandet lo jeg".
Lynhurtigt kom det fra konen "uhhhh må jeg være med" spurgte hun.
"Ja klart du må det" svarede jeg, man nægter da ikke sin frække kone lidt
sex gf.

Jeg fik aftalt med gutterne at de skulle komme nybadet, men dog i
arbejdstøjet, kl 83o så var naboens unger taget i skole og så skulle jeg
bare være lidt heldig med at komme uset ind ovre ved naboen, men normalt var
hendes terrassedør ikke låst når hun var hjemme.
Jeg sneg mig ind hos naboen uden problemer og til mit store held hørte jeg
snorken inde fra soveværelset.
Jeg havde taget hendes skihue med ind i soveværelset, den hang lige så fint
ude i gangen, jeg torsk havde selv glemt noget så hun ikke kunne se hvem vi
var. Derimod havde jeg taget læderremme med velcro bånd til at låse hendes
arme og ben fast med, hendes sengegærde var af jerntremmer så fint at binde
i der.
Jeg fik listet manchetterne på både arme og ben uden hun vågnede, hun lå
heldigvis med dynen imellem benene og små snorkede imens, hendes lille
pariserrøv struttede indbydende, men nu skulle jeg ha huen ned over hendes
hoved så hun ikke kunne se hvad der ellers skulle foregå.
Jeg fik den udvidet godt og fik den over hendes hoved fra hagen af så uanset
om jeg fik den helt på var hun ikke i stand til at se hvem jeg var.
Hun vågnede med et skrig og et "hvad fanden sker der" hvæsede hun som en
Cobraslange i angreb.
Men remmene holdt til hendes vilde kamp for at komme fri.
"Rolig nu du kommer ikke fri lige foreløbig" sagde jeg og trak dynen væk.
Der lå hun så splitterravende nøgen og så dejlig ud, vorterne stod allerede
stive og hårde.
Jeg listede ud til terrassedøren og vinkede af gutterne, de var ikke længe
om at komme over til mig.
"Hvad så er hun klar til at få så meget pik"? spurgte de næsten i kor.
Det mente jeg jo nok hun var men det finder vi ud af inden længe, nu kigger
vi lige på sagerne først.
Naboen lå stadig og råbte skældsord efter mig da vi listede ind i
soveværelset.
"Hold nu kæft lidt tøs, og hør efter. Du får to valg enten så går jeg fra
dig nu og lader dig ligge til dine børn kommer hjem og løser dig, eller du
bliver kneppet godt og grundigt, du vil blive behandlet med respekt men
udnyttet til du ikke nyder det mere, du får et stopord som er POSTBUD og
hvis du siger det, så stopper alt sex og du bliver løsnet fra dine bånd og
så forsvinder jeg lige så stille igen". Jeg trykkede på videoknappen på min
tlf. hun skulle ha lov at give lov til alt det sex hun kunne ta.
"Skrid din perverse stodder" råbte hun, " tror du da for fanden jeg vil
ligge her og blive kneppet af dig uden at kunne se og uden at kunne bevæge
mig frit, hvis du tror det NABO så tror du dæleme fejl, jeg vil gerne
kneppes og kneppes meget, men jeg vil kunne se hvad jeg laver."
Det gav et gevaldigt gib i mig da hun sagde nabo, hvordan dælen vidste hun
det, hvordan havde jeg røbet mig?
"Ja nu roterer den lille hjerne du har sikkert" hvæsede hun videre, " men
dine jagtstøvler med den røde maler plet på snuden kunne jeg kende nede i
skoven" og så lo hun hånligt, "få så taget den hue af mig så jeg kan se den
dejlige pik du render rundt med" det sidste kom med hendes almindelige
stemme.
Nu havde vi jo fået lov til at kneppe hende til hun kom med "stop ordet" så
nu skulle der ske noget, jeg lod en finger finde ind mellem hendes skamlæber
for at mærke om hun var våd og hold da op, hun var drivende våd.
"Du får lige lidt forspil inden du får huen af det regner jeg med er ok"
Jeg ventede ikke på svar men proppede min stive pik i munden på hende, hun
tog villigt imod den.
Kurt og Poul tog fat i et bryst hver og Bjarne lærlingen med den lange pik
kravlede op i sengen og kørte pikken rundt imellem hendes skamlæber inden
han borede den op i hende.
Der lød et fnys fra hende og hun slap min pik, "sig mig lige, hvor mange
hænder og pikke har du i grunden spurgte hun med undren i stemmen" hun vred
sig lidt som for at få pikken i fissen til at ramme et bestemt punkt i
fissen.
"Jeg har vist nok til at du bliver tilfreds " lo jeg og begravede min pik i
munden på hende endnu engang, imens hun kurrede som en tyrkerdue i
yngletiden.
Min kone Janni som var fulgt med over til naboen, knælede ned foran smeden
og krammede og slikkede hans kæmpe jern og forsøgte at sluge bare halvdelen
af hans pik, men måtte opgive inden den var halvt inde, den var simpelthen
for tyk til hendes mund.
Bjarne kneppede på livet løs i den smaskende våde fisse, " rolig nu" kom det
fra Kurt hans mester, lad lige mig komme til du skal jo holde længe endnu,
de byttede plads og Kurt fik pikken kørt godt rundt imellem de nu godt
hævede røde skamlæber der skinnede af fissesaft, han pirrede hendes klit med
hans pikhovede, vippede pikken med hånden så den slog ned mod klitten med
høje smæld, det var noget hun kunne li, hele hendes understel roterede og
hun stønnede så godt hun nu kunne for min pik , jeg trak den ud så Poul
kunne få den dyppet i hendes varme mund.
"Waaauv som i kan drenge, det er så pisse frækt stønnede hun, gi mig jeres
sperm".
Det skulle smeden kun høre fra hende en gang, han trak pikken ud af Janni og
vendte sig rundt og kørte hans mega pik ind i hendes stadig åbne mund, hold
da kæft hun spruttede og kæmpede for ikke at få den galt i halsen, hun nåede
kun at få den lidt frem og tilbage to gange før han trak det store lem ud og
sprøjtede hendes bryster til med sperm i rigelige mængder. Noget kunne tyde
på at Janni rigtig havde fået ham op og køre, han flyttede hurtigt pikken
retur til naboens mund så hun fik de sidste sprøjt i munden, noget hun nød
sådan som hun brummede og smaskede på hans pikhoved. Poul der ikke nåede at
få pikken i munden på naboen inden smeden trådte til, fik nu lov til at få
den ind i varmen, han så helt salig ud da hun slugte det meste af hans pik,
hun nærmest sugede den ind til roden, Poul synes hun skulle belønnes så han
løsnede båndet om hendes håndled og Janni løste det andet bånd så hendes
hænder var frie. Poul kunne ikke stå imod Lena´s sutteri ret længe og han
kom med et brøl og sendte en ladning ned i halsen på hende, det andet sprøjt
kom ud over hendes bryster og hals. Kurt der kneppede løs i Lena´s fisse
kunne ikke stå for synet så han sprøjtede spermen langt op i hende med en
brummen som en gal tyr.

Janni bøjede sig ned og slikkede spermen af bryst og vorte i den side hun
kunne nå og med et rask tag i huen rykkede hun den af så naboen Lena kunne
se hvad der foregik rundt om hende.
"Wauv folkens hold kæft i har været dejlige og frække bliv endelig ved, og
hej Janni var det dig der slikkede sperm af mig, ville ellers selv gerne
smage lidt mere" Janni hoppede lidt længere op i sengen og vippede det andet
bryst op så Lena kunne slikke det rent for smedens sperm.
Nu ville smeden op i sengen Lena fik båndene af benene så smeden kunne komme
op i sengen og i et snuptag anbragte han Lena svævende over hans pik.
Janni var hurtig til at styre pikken op i Lena´s fisse og der lød et hviin
fra Lena´s mund da smeden langsom sænkede hende ned over det store monster
af en pik.
Selvom hun var velsmurt af spermen fra Kurt skulle der flere forsøg til
inden hun fik det sidste mast op i sig, smeden holdt hende i et jerngreb
imens hun langsomt blev udvidet til hans kæmpelem, Lena skreg en orgasme ud
og vendte det hvide ud af øjnene, med et dybt suk sank hun sammen på smedens
bryst.
Vi havde alle stået og set smedens pik gå i bund i Lena´s spermvåde fisse,
nu ville Janni ha pik og jeg var selv klar til at give hende en omgang da
Bjarne den unge lærling spurgte om lov til at kneppe hende, " jamen værsgo
fissen er din svarede jeg" og Janni bukkede sig ind over sengen og gav
samtidig Lena en kærlig hånd rundt om halsen.
Bjarne nåede lige at få dyppet pikken og få den fedtet godt ind i fissesaft,
da Lena kom til sig selv igen.
" Weeeeeeeeeee det var godt" udbrød hun " har i flere safter i skal af med"
spurgte hun med et stort grin.
Lige det grin skulle hun nok ha holdt tilbage for nu brølede smeden på
lærlingen og trak samtidig Lena ned til hans bryst så hendes patter blev
totalt flade.
"Bjarne kom op bag hende og jag din pik i hendes lille rynkede røvhul"
Bjarne var lynhurtig til at komme op og få fat i Lena´s balder og få styret
pikken til, han pressede hovedet indenfor og holdt det der et øjeblik inden
han langsomt gik i bund med den lange men dog knap så tykke pik som vi
andres.
Sikke et hylen fra Lena totalt udblokket i fissen og nu et fyldt røvhul var
endnu et klimaks for hende, smeden rykkede nu hendes krop frem og tilbage så
både hans egen og Bjarne´s pik gik som stempler i hendes fint smurte huller,
det kunne hun ikke holde til ret længe, hun skreg og hviinede i et væk
"jaaaae kom i mig, sprøjt jeres sperm op i mig gi mig det nuuuuuu" hun var
helt væk i orgasmens vildskab, safterne ligefrem boblede ud ved siden af
smedens store pik.
Som et ekko af hendes brølen kom både Bjarne og Bent med brunstbrøl der var
en løve værdig og de sprøjtede begge deres sidste sperm reserver ud i Lena´s
fisse og røv.

Langsomt og forsigtigt som var hun porcelæn fik Smeden anbragt Lena på
madrassen, hans pik stod stadig lige ud i luften som om han overhovedet ikke
havde præsteret noget endnu, han kiggede på Janni og spurgte hende om hun
var klar til at prøve en rigtig pik og hun svarede som kun min kone kan,
netop ved bare at læne sig ind over sengen og spredte skamlæberne fra
hinanden
" Det var fandens, jeg troede du fik nok derhjemme grinede han. Han førte
pikhovedet til Janni´s smaskvåde fisse og pressede sig langsomt ind, efter
et par små stød kunne han ikke komme længere, hun var ikke dyb nok til at ta
den fulde længde af pikken.

Hendes stønnen kom som små hvæs fra en dampmaskine, " knep mig forsigtigt
eller jeg sprækker" kom det stille fra hende, Smeden kneppede hende i en
rytme som en gammel fiskekutter på vej ud af havnen, tuk tuk tuk tuk, men
Janni´s stramme fisse kunne alligevel gøre noget ved den store mand så han
brølede igen som en tyr og sendte sprøjt efter sprøjt op i hende, med det
resultat at da der ikke kunne presses mere ind måtte det jo ud ved siden af
hans pik, det spruttede og sprøjtede så det var en fornøjelse, Janni skreg
højt og gik i orgasme krampe, det så helt vildt ud som hun rystede og
kastede overkroppen rundt, smeden trak langsomt hans store jern ud af
Janni´s fisse, der blev stående åben imens spermen bare væltede ud af hende.
Hendes kramper blev langsom mindre og mindre og da hun kunne stå stille
vendte hun sig og sagde tak for turen smed, med et saligt grin på munden.

Lena var nu kommet til sig selv og havde rejst sig fra sengen, " for dælen
da en omgang tak skal i ha alle sammen, og skal vi så ikke vente med
havearbejde til i morgen" grinede hun.
Efter den dag var nabofreden i hus.
PS: Vi hørte aldrig ordet POSTBUD