[Sexlisten] Elskov i tropenatten

sexlisten at blindkom.dk sexlisten at blindkom.dk
Man Jul 24 21:31:20 CEST 2023

Heia.

Mon denne er beddere til jer,da det jo er varmt nok lige nu.

K.H.

Miller.

Elskov i tropenatten

Sexwriter.dk

Kategori:

Aldersforskel:

Almindelig sex:

Gruppesex:

Sensuelt Erotik:

Søren sad i Kænguru-gyden og ventede på, at det skulle blive hans tur til at
blive klippet af Diana. Gyden var kun oplyst af nogle gadelygter. Men det
var nok for Diana. I ventetiden underholdt Søren sig med en ung portugisisk
kaptajn, der hed Augostinho. Han var blevet klippet først. En australsk
major, Dave, var ved at blive det nu. Tropenatten var varm. Ingen havde
noget over eller under uniformsskjorten. Snart var Dave klippet; nu var det
Sørens tur. Både Augostinho og Dave sagde godnat og gik ind.

Søren satte sig i stolen, og Diana rakte ham et stort barberspejl, så han
kunne følge med i, hvordan hun klippede ham. Søren havde aldrig drømt om at
blive klippet af Diana. Hun var jurist i den australske hær og havde graden
major. Hun var blevet sekretær i den undersøgelseskommission (Board of
Inquiry), som Søren netop havde været formand for. Der blev altid nedsat et
Board of Inquiry, hver gang FN-styrkerne havde været involveret i en
skudveksling med terroristerne; og det skete tit. Det var normal procedure,
at en sådan kommission undersøgte, om de gældende regler for magtanvendelse
(Rules of Engagement) var overholdt.

Søren havde som formand for kommissionen ingen problemer med militært
engelsk. Men Diana havde bl.a. sørget for, at sproget i den afsluttende
rapport også var juridisk skudsikkert. Arbejdet var afsluttet en fredag
aften. Diana havde set rapporten igennem en sidste gang, og Søren havde
underskrevet og fremsendt den. Som tak for indsatsen havde han inviteret
medlemmerne af kommissionen på en øl i hovedkvarterets messe. Søren syntes,
at han var ved at blive lidt langhåret; så da han havde sagt ”Skål”, spurgte
han, om nogen kendte nogen, der kunne klippe hår. Diana stod lige ved siden
af ham og svarede straks:
Det kan jeg, Sir. Kom ned i Kænguru-gyden i morgen aften kl. 2000. Jeg har i
forvejen aftale om at klippe et par andre.
Det var Søren straks med på.

Søren lænede sig nu behageligt tilbage i stolen, mens Diana klippede ham.
Samtidigt snakkede de løst og fast om, hvordan arbejdet i kommissionen var
gået. Men Søren opdagede pludselig, at han fik sværere og sværere ved at
koncentrere sig om det tjenstlige. Han blev sig helt bevidst, hvor
behageligt det var, at en kvinde rørte ved ham. Men han havde også levet
kødløst i flere år.

Søren kiggede sig flere gange i spejlet for at, hvordan klipningen skred
frem. Han kunne ikke lade være med at spekulere på, om hun måske også brugte
det store barberspejl, når hun barberede kussen. Flere gange tænkte han for
sig selv:
Det går ikke Søren. Hun er 15-20 år yngre end dig. Du gør dig selv til grin.

Hver gang Søren kiggede i spejlet, smilte Diana til ham. Søren spurgte
hende, hvor hun havde lært at klippe.
Jeg har klippet min bedre halvdel i et par år, svarede hun.
Det var ikke første gang, Søren hørte hende omtale sin samlever som sin
bedre halvdel. Han kunne ikke lade være med at spørge:
Hvorfor kalder du ham ikke bare din mand?
Diana svarede straks:
Vi er ikke gift og har ikke lovet hinanden noget, som vi ikke er sikre på at
holde. Vi har faktisk givet hinanden ret stor frihed.

Søren så sig til begge sider og konstaterede, at alle andre for længst var
gået ind, og at han var alene med Diana i Kænguru-gyden. Han følte sig
stærkt fristet til at række ud efter hendes ben bagved ryglænet. Til sidst
gav han efter for fristelsen og førte begge hænder bagud og fik fat bag
knæhaserne på Diana. Han havde frygtet, at det ville give et sæt i hende, at
hun ville springe bagud e.l. Men hun sagde bare:
Ikke her, Sir!

Søren slap straks. Efter et øjeblik sagde han:
Jeg kunne godt tænke mig at byde dig på et lille glas i mit eget lukaf
bagefter.
Diana svarede kun med et: ”Hmm”, som om hun spekulerede på det. Så tilføjede
Søren:
Jeg ved, at I yngre officerer bor to i hvert lukaf og skal deles om bade- og
toiletfaciliteterne. Hvis det kunne friste, så har jeg som oberst mit eget
lukaf med bad og toilet. Når du er færdig med at klippe mig, kunne du jo
hente et håndklæde og dine toiletsager og så tage et brus i fred og ro hos
mig, uden at der står nogen udenfor og banker på. Jeg bor i
Krokodille-gyden, anden dør til venstre. Mit navn står på døren med et lille
dannebrogsflag.
Det lyder meget fristende. Det vil jeg tænke over, svarede hun.

Sørens hjerte gav sig til at banke voldsomt.

Efter nogen tid, var Søren klippet. Han gav hende hånden til tak og
hviskede:
Jeg venter på dig og har en drink klar.

Søren følte, at han svævede tilbage til sit lukaf. Han skyndte sig ind,
ryddede lidt op og fandt to engangskrus og den flaske med thailandsk whisky
frem, som han havde fået forærende af den thailandske oberst, som han var
blevet gode venner med. Så satte han sig i en af stolene og ventede på
Diana. Han havde aldrig set hende i andet end den australske hærs
camouflage-uniform med løsthængende bluse, ruskindsstøvler og det blonde hår
samlet i en lille knold i nakken under den blå FN-baret. Hun led
tilsyneladende lidt af uren hud i panden. Men bortset fra det var hun en
slank, smuk kvinde.

Søren havde ikke siddet ret længe, før der lød en svag banken på døren. Han
for op og lukkede Diana ind. Hun så sig rundt med håndklæde og toilettaske
under armen. Det stillede hun fra sig og tog imod Sørens invitation til at
sidde ned. Søren brød tavsheden ved at sige:
Nu siger du ikke mere Sir til mig. Jeg hedder slet og ret Søren.
Diana smagte lidt på de to ord, smilede og morede sig tilsyneladende over
ligheden.

Søren skænkede op, og de nippede lidt til whiskyen. Den havde en lidt sødlig
smag og mindede mest af alt om tysk Weinbrand. Søren fortalte lidt om, hvor
han havde fået den fra. Men han kunne godt fornemme, at det ikke
interesserede Diana ret meget; så han sprang ud i det og sagde:
Jeg har længe følt mig stærkt tiltrukket af dig som kvinde. Jeg har stor
lyst til at kysse dig.
Da hun ikke protesterede, rejste Søren sig, bøjede sig ned over Diana og
søgte hende mund. Hun lagde armene om halsen på ham og gengældte hans kys.
Hurtigt gav deres tunger sig til at lege med hinanden, og Søren førte
venstre hånd ned til Dianas bukselinning. Som forventet havde hun ikke andet
end BH på under uniformsblusen. Han førte hånden op under den og tog fat om
hendes højre bryst. Det var bestemt ikke særlig stort. Det gav straks Søren
association til den første pige, han havde fået lov til at tage på
brysterne, da han kun var 15 år. Men Søren kunne mærke, at brystvorten blev
stor under hans kærtegn. Det var lækkert.

Snart efter listede han venstre hånd om bag Dianas ryg og løsnede hendes BH.
Han mestrede stadig knebet fra de unge år med at klemme om venstre strop med
lang- og ringfinger, klemme om højre strop med pege- og tommelfinger og så
føre alle fire fingre sammen, så hægterne gik ud af indgreb. Det lykkedes i
tredje forsøg. Så førte han igen venstre hånd om på hendes bryst – nu inden
for BH’en. Han havde efterhånden fået en kæmpe erektion. Nu begyndte Diana
at løsne knapperne i hans skjorte, lige som han løsnede knapperne i hendes
bluse.

Snart stod de med nøgne overkroppe. Søren kunne ikke andet end bøje sig ned
og kysse hendes små bryster. På hendes åndedræt kunne han fornemme, at der
ikke er færre følelser i bryster, fordi de er små. Søren tog nu livremmen
med pistolen af og lagde den på en af stolene. Diana gjorde det samme.
Derefter satte de sig så begge, som på kommando på sengekanten, løsnede
snørebåndene, trak støvlerne og uniformsbukserne af. Så sagde Diana:
Jeg vil godt lige have et brus, inden vi går videre. Du kan bare lægge dig i
sengen.
Søren svarede:
Jeg har rørt ved mine støvler, så jeg vil også vaske mine hænder først.

Søren gik ind i det lille badeværelse, skrubbede hænderne og vaskede sig
grundigt under forhuden. Da han kom ud igen, ventede Diana med et
badehåndklæde om sig. Da hun var smuttet ind i badet, kunne han se, at
resten af hendes tøj lå på en stol. Søren smed sine underbukser og lagde sig
under lagnet – igen med bankende hjerte.

Han syntes, det varede en evighed, inden bruseren holdt op med at løbe. Men
endelig kom hun ud med badehåndklædet om sig og et af Sørens håndklæder om
håret. Søren rejste sig op og gav sig til at kysse og omfavne hende igen.
Han fik lov at løsne badehåndklædet og kiggede beundrende på hendes slanke,
veltrænede krop, mens hun gav sig til at gnubbe håret tørt. Hun havde ret
store, lyserøde brystvortet og en lille dusk, der så ud til at være trimmet
med en almindelig saks.

Søren kunne ikke lade være med at kysse hendes bryster, mens hun tørrede sit
hår. Senere bøjede han sig helt ned på knæ for at få en snuser til hendes
kusse. Da hun var færdig med at tørre sit hår, trak hun ham op for at komme
til at kysse hans mund igen. Søren bøjede sig lidt ned igen og løftede hende
med et snuptag op i sine arme og lagde hende forsigtigt på sengen, så langt
nede mod fodenden, at kun numsen hvilede på den. Så lagde han sig på knæ
mellem hendes ben og gav sig til at slikke.
Hvor har jeg dog savnet at slikke sådan en lækker, appetitlig kusse, tænkte
han.
Indimellem rejste han sig lidt for at nyde synet. Hendes små læber var
ganske store og glatte, men fulgte helt med de store læber ud, når hun lå
med spredte ben; så der var fri adgang for hans ivrige tunge. Først nippede
han med sine læber i hendes store, indre læber. Så gav han sig til at kredse
om hendes clitoris for til sidst at slikke den direkte. Den føltes næsten så
stor som en ært. Nu gav Diana sig til at stønne højlydt og udstøde:
Oh my God, oh my God, oh my God.
Det havde Søren ikke forventet at høre andre steder end i pornofilm. Men nu
kunne han altså nyde det live. Det var dejligt.

På et tidspunkt gav Diana sig til at trække i Søren på en måde, der kun
kunne betyde, at han skulle komme op i hende. Han fandt derfor hurtigt et
kondom frem, satte det på og gled langsomt ind i varmen. Først blev han
liggende lidt ganske stille som for at give sin pik og hendes kusse mulighed
for at vænne sig til hinanden, alt imens han kyssede og kærtegnede hendes
bryster. Da han havde ligget stille et stykke tid, kunne han mærke, at
hendes kusse omsluttede hans pik fuldstændigt, og at hun lå og klemte ham.
Det var ikke alle kvinder, han havde kendt, der overhovedet kunne – eller
måske ville det. Men det fandt Søren altid ekstra dejligt. Så begyndte han
endelig at køre meget bevidst frem og tilbage. Hver gang han følte, at han
kunne have fået udløsning, skiftede han stilling og startede forfra igen. Nu
gav Diana sig igen til at sukke og stønne:
Oh my God, oh my God. I love you.

Det sidste havde Søren bestemt ikke forventet at høre fra en næsten
vildfremmed kvindes mund. Snart kunne han mærke, at hun fik den ene orgasme
efter den anden. Det fik ham til at slappe godt af, så han også selv fik
udløsning. Den gav en kortvarig smerte, som Søren desværre var alt for
fortrolig med. Sexlysten havde været mediteret væk, og der var simpelthen
gået alt for lang tid siden sidst. Men hvis han fik en udløsning mere, ville
det blive den rigtige forløsning. Det håbede han.

Da erektionen havde fortaget, gik først Søren, senere Diana ud på det lille
badeværelse og friskede sig. Først nu opdagede Søren, at de begge var
drivvåde af sved. Snart efter lå de i arm i sengen og hyggesnakkede. Søren
skænkede dem igen en thailandsk whisky.

Da de havde drukket ud, gav Søren sig igen til at kysse Diana og kæle med
hendes små bryster. Det varede ikke længe, før han mærkede en ny erektion.
Han førte hendes hånd ned på pikken og spurgte stille:
Har du lyst igen?
Hvor kan du spørge? Hvilken kvinde har ikke det?
Søren kunne et øjeblik ikke lade være med at tænke på sin fraskilte kone.
Hun havde aldrig haft lyst til elskov mere end én gang. Når hun havde fået,
hvad hun ønskede sig, lagde hun sig gerne til at sove, i hvert fald da den
første forelskelse var ovre. Enhver form for variation eller fornyelse blev
mere og mere uønsket fra hendes side. Søren følte, at hun i mange år
arbejdede ihærdigt på, at han skulle miste lysten til hende; det lykkedes
også til sidst. Men det var kun hende, han mistede lysten til – ikke kvinder
i almindelighed.

Søren rejste sig lidt op og gav sig til at kærtegne Dianas kusse. Først
førte han langfingeren ind i revnen og kærtegnede de indre læber og senere
clitoris; så førte han både langfinger og ringfinger ind i kussen og gav sig
til at kærtegne kattetungen. Nu fik hun igen en orgasme, hvilket yderligere
stimulerede Sørens erektion. Diana begyndte at slå armene ned i madrassen,
og Søren kunne mærke, at der skulle ske noget andet; så han satte sig på
kanten af sengen, fandt et nyt kondom frem og opfordrede Diana til at rejse
sig og med ryggen til ham sætte sig ned over ham. Det gjorde hun så. Nu var
det Diana, der styrede slagets gang, og hendes bevægelser blev voldsommere
og voldsommere. Han kunne lige nå ned til hendes kusse med sin højre hånd,
mens hun krammede sine små bryster. På et tidspunkt kastede hun sin krop
tilbage mod hans; og han lod sig vælte bagover med hende ovenpå. Nu førte
han begge hænderne rundt om hendes overkrop og kærtegnede hendes bryster,
mens hun kærtegnede sin clitoris. Snart efter fik hun igen en god orgasme.

Efter nogen tid blev Diana liggende stille og lidt forpustet ovenpå Søren
med sin ryg mod hans bryst. Nu fik Søren en ny idé. Han bad hende rejse sig
op. Så tog han madrassen af sengen, lagde den på gulvet og opfordrede hende
til at lægge sig på ryggen. Nu lagde han sig ovenpå hende igen. Hun slyngede
sine ben om hans, og denne gang følte han, at han trængte langt bedre ind i
hende, end han havde gjort i sengen. Den var lidt for blød. Snart fik han
aftenens anden og absolut bedste udløsning.

Da de for anden gang havde frisket sig, fortalte Diana, at hun havde været
så længe ved FN’s fredsbevarende styrker, at hun skulle tilbage til
Australien om fjorten dage. Søren ærgrede sig lidt over, at de først havde
lært hinanden at kende nu. Men de sidste fjorten dage skulle udnyttes.

Søren åbnede et par sodavand til dem og havde så småt regnet med, at Diana
ville tilbage og sove. Men snakken gik godt, og Søren nød at have denne
lille spirrevip liggende i sin arm. Pludselig rejste Diana sig lidt op og
sagde:
Nu skal du have et godnatkys, du sent glemmer.
Så trak hun lagnet til side og gav sig til at kærtegne Sørens krop – først
brystkassen, så maven og til sidst området om pikken, der endnu var slap. Så
bøjede hun sig ned over den, trak forhuden helt tilbage og tog den i munden.
Det gav lidt af et gib i Søren; det var længe siden han sidst havde prøvet
det. Ganske langsomt gav hun sig til at sutte hovedet og området under
forhuden, og efter nogen tid kom der liv i pikken igen. Da den var stiv nok,
satte hun sig ganske langsomt ovenpå ham og gav sig til at gnubbe frem og
tilbage. Søren førte højre hånd ind på hendes kusse og kærtegnede hendes
clitoris med tommelfingeren. Det gjorde sin virkning både på Diana og Sørens
pik. Den blev helt stiv igen, og snart fik hun endnu en kraftig orgasme.
Søren fik ikke selv noget efterskælv. Det havde han heller ikke forventet på
grund af kondomet. Men det var alligevel dejligt.

Da de atter lå i hinandens arme, sammenlignede han aftenens elskov med en
klassisk symfoni i tre satser. Her er det normalt den mellemste sats, der er
den langsomme og adstadige, og tredje sats er den voldsomme. Her var det
omvendt den mellemste sats, der havde været den voldsomme. Tredje sats var
bare en god afrunding. Det var Søren godt tilfreds med.

Det blev til megen hed elskov i tropenatten, inden Diana rejste tilbage til
Australien. Den sidste aften sagde Diana til Søren:
Du har været en af de bedste elskere, jeg nogensinde har haft. Men det har
især glædet mig, at du aldrig har stillet krav eller haft bestemte
forventninger til mig. Du har aldrig spurgt, hvorfor jeg ikke kom hver
aften, eller hvad jeg lavede, når jeg ikke kom til dig. Du har givet mig en
fantastik frihed og en fantastisk elskov, som jeg vil huske resten af mit
liv. Jeg har taget en lille ting med til dig – en lille boomerang i en
nøglering. Tænk på mig, hver gang du ser den! Husk, en boomerang vender kun
tilbage, hvis den bliver kastet rigtigt! Jeg vil ønske dig megen god elskov
resten af dit liv. Gid kvinden i dit liv må værdsætte dig som elsker og som
menneske!Sørens tænder løb i vand, mens han stod i lyset af gadelygterne og
betragtede resultatet af de fijianske soldaters anstrengelser. Midt i
lejren, på den centrale lejrgade havde de anrettet en meget indbydende
buffet med fisk, kød og salater. Fisk og kød stod i små kurve af palmeblade;
salaterne stod i skåle. I store baljer lå der øl og vand på is. Tropenatten
var stadig varm, selvom solen var gået ned for flere timer siden.

Soldaterne fra Fiji havde tilberedt fisk, kylling og svinekød i jordovn, en
såkaldt hange. Det er en kompliceret proces. Allerede fra morgenstunden
graver nogle af dem ud til den store jordovn, mens andre varmer store sten
på bål. Andre igen gør fisk, hønse- og svinekød klar. Det bliver alt skåret
ud i passende stykker, krydret og lagt i små kurve af palmeblade. Når
jordovnen er dyb nok, skubber man de opvarmede sten ned i bunden og dækker
dem med palmeblade. Oven på dem lægger man først kurvene med svinekød, så
kurvene med hønsekød og øverst kurvene med fisk. Det hele bliver igen dækket
med palmeblade, og til slut lægger man igen et lag jord ovenpå. Det får så
lov til at passe sig selv til om aftenen. Søren havde smagt hange et par
gange før. Han glædede sig.

Søren havde taget sig et par stykker fisk og lidt fjerkræ. Han skulle lige
til at række ud efter et stykke svinekød, da hans arm berørte en brun
kvindearm. Hun havde tydeligvis kig på det samme stykke kød. Begge trak
armene til sig og sagde undskyld. Men Søren gav straks tegn til, at han
ønskede, at hun tog stykket. Hun tog det og kvitterede ved straks at sige:
Thank you, Sir. How are you, Sir?
Søren var udmærket klar over, at sådan kunne enhver underordnet sige til en
overordnet. Det var så op til den overordnede, om man ville uddybe
kontakten. Søren konstaterede med et hurtigt blik, at kvinden var
kaptajnløjtnant i den new zealandske marine, og at hun var maori. Søren
havde set hende tit, men endnu aldrig hilst på hende. Men han trængte
egentlig til at snakke lidt, så han svarede straks:
Jo tak, fint. Hvordan har du det?
Nu gik det op for Søren, at det var Dianas kontubernal. Diana havde fortalt,
at hun delte lukaf med en officer fra New Zealand, der hed Alice, på
maoriernes sprog vist nok noget i retning af Alisia.

Alice var en høj, flot kvinde, lidt højere end Søren. Hun mindede ham noget
om den kendte operasangerinde Kiri te Kanawa. Alice var lige så mørk i
huden, men havde måske en lidt fladere næse og lidt bredere læber. Snart var
de i snak om maden, som smagte dem begge godt. De fik sig en dåse australsk
øl til, som passede udmærket til retten.

På et tidspunkt sagde Søren:
Jeg har hørt, at maorierne også tilbereder hange ved festlige lejligheder.
Er det rigtigt?
Nu gav Alice sig til at fortælle om maoriernes kultur. Snart var de
indviklet i en så interessant samtale, at de næsten glemte at spise resten
af maden.

Pludselig sagde Alice:You look tired or maybe a little sad, Sir. Do you miss
her?
Det kom noget bag på Søren. Han var udmærket klar over, at det var Diana,
hun sigtede til; så han prøvede sig lidt frem ved at sige:
Vi havde et godt samarbejde i det board of inquiry, som jeg var formand for.
Det ved jeg godt, sagde Alice. Hun satte stor pris både på dine faglige og
menneskelige egenskaber. Hun sagde, du var en fin officer og et fint
menneske.
Det var da flot sagt, svarede Søren.
Han var godt klar over, at Alice måtte vide mere end det. Det var ikke
sikkert, at Diana havde snakket over sig. Alice havde måske bare lagt to og
to sammen. Han kunne lige så godt hoppe ud i det, så han spurgte:
Har Diana fortalt dig, at jeg af og til lod hende tage et brus i mit lukaf?
Nej. Det har hun ikke; men det kunne jeg regne ud.
Så kan jeg kun sige, at hvis du også kunne have lyst til et brus, hvor der
ikke står nogen uden for døren og tripper utålmodigt, så må du gerne få det
hos mig. Jeg kunne i øvrigt godt tænke mig at lære maori-kulturen nærmere at
kende. Hvis du har lyst til at genoptage den behagelige samtale, vi har haft
her i aften, så er du velkommen til at opsøge mig i mit lukaf. Jeg skal med
glæde byde på en øl eller en drink.
Alice tyggede lidt på det og svarede så:
Det vil jeg måske nok sige ja tak til.
Hvad med i aften? Hvis du har lyst, så holder du bare øje med, hvornår jeg
går herfra. Når jeg er væk, henter du et håndklæde og dine toiletsager og
kommer til mit lukaf. Det er Krokodille-gyden, anden dør til venstre. Du ser
mit navn og et lille dannebrogsflag på døren.
Jeg ved det, svarede Alice.

Søren registrerede igen, at hans hjerte var begyndt at banke hurtigere. Han
slentrede lidt rundt med sin tallerken og øldåsen, men havde egentlig ikke
lyst til mere mad; så han fyldte ikke op, lagde tingene fra sig og takke
fijianerne for deres gæstfrihed. Med et hurtigt blik fik han øjenkontakt med
Alice og konstaterede, at hun havde set, at han var ved at bryde op. Han gik
lige tilbage til sit lukaf, skyndte sig ind, ryddede lidt op og fandt to
engangskrus og den flaske med thailandsk whisky frem, som han havde budt
Diana af. Så satte han sig i en af stolene og ventede på Alice.

Han sad i tankerne og genkaldte sig, hvordan hun så ud. Hun var mørk i
huden, havde sort hår, en lidt flad næse, men pæne træk. Hun var
tilsyneladende et par cm højere end han, men med en feminin figur og
tilsyneladende ret store bryster. Søren var fuld af forventning.

Søren havde ikke siddet ret længe, før det bankede på døren. Han rejste sig
og lukkede Alice ind. Hun havde håndklæde og toilettaske med, som Diana
havde haft det. Det stillede hun fra sig og tog imod Sørens invitation til
at sidde ned.

Søren skænkede op, og de smagte på whiskyen. Den kunne Alice godt lide.
Søren fortalte lidt om, hvor han havde fået den fra. Men hurtigt genoptog de
den gode snak fra før. Da Alice havde tømt sit glas, tog Søren det
forsigtigt ud af hendes hånd og sagde:
Et kys fra din mund må være ganske vidunderligt. Jeg har stor lyst til at
kysse dig.
Alice protesterede ikke, så Søren rejste sig, bøjede sig ned over hende og
kyssede hendes ret brede læber. Hun lagde armene om halsen på ham og
gengældte hans kys. Hurtigt gav deres tunger sig til at lege med hinanden,
og Søren tog en fast tag i Alices venstre bryst uden på uniformsblusen. Han
glædede sig over, at hun havde store bryster, og mærkede straks en prikken i
pikken.

For ikke at overbelaste ryggen i den foroverbøjede stilling rejste Søren sig
op, trak Alice med sig op og gav sig til at knappe hendes bluse op. Hun
gjorde det samme med Søren. Hun tog selv sin BH af og afslørede et par
store, runde, regelmæssige bryster. I et sekund mindede de Søren om hans
fraskilte kones. Dem havde han savnet i mange år. Den dag han havde opdaget,
at hun kunne ting med en anden mand, hun ikke kunne eller ville med ham, var
hans lyst til hende væk. Når hun en sjælden gang ville ham noget i sengen,
havde han afvist hende. Men han var aldrig ophørt med at savne hende
dejlige, store, runde bryster.

Søren kunne ikke lade være med at kysse og kærtegne Alices bryster.
Aftegningerne var næsten sorte. Men selve brystvorterne blev lysere,
efterhånden som de blev store, glatte og stramme.

Søren var spændt på at se resten. Snart havde de lagt tøjet og støvlerne og
stod til sidst nøgne over for hinanden. Det var den mørkeste krop, Søren
endnu havde kærtegnet. Søren sagde på et tidspunkt, at han lige ville vaske
sine hænder og gik ud i baderummet. Her vaskede han sig under forhuden. Da
han kom ud, stod Alice med sit badehåndklæde om sig, som Diana havde gjort.
Hun tog sig et meget hurtigt brus og trådte ud, mens hun tørrede kroppen og
sit korte hår.

Søren lå i sengen med lagnet over sig og glædede sig i sit stille sind over,
at hun ikke var genert. Med et stort smil lagde hun håndklædet fra sig og
satte sig ned på sengen ved siden af Søren. Han greb igen ud efter hendes
dejlige bryster, og snart lå hun helt ind over ham. Hendes hænder kærtegnede
ham overalt på kroppen og hun bed ham både i øreflipperne, læberne og senere
brystvorterne. Det sagde egentlig ikke Søren ret meget. Men han glædede sig
over, at hun tilsyneladende havde glæde ud af det og gav ikke udtryk for
nogen form for ubehag..

Søren trak hende ned på madrassen, så han kunne komme til at kysse hendes
bryster igen. Snart førte han hånden ned til hendes skød. Dusken føltes
meget tæt. Søren lod fingrene glide flere gange gennem den, inden han lod
langfingeren finde frem til revnen. Den var allerede meget fugtig.
Forsigtigt førte han fingeren ind i mellem læberne. De indre læber føltes
ikke ret store. De store derimod føltes helt opsvulmede. Søren nød det.
Efter at have kærtegnet læberne et stykke tid, fandt han frem til clitoris
og gav sig igen forsigtigt til at kærtegne den. Det fik Alice til at stønne
og gispe efter vejret. På et tidspunkt sagde hun også noget, der ikke var
engelsk. Det var sandsynligvis på maorisprog. Pludselig greb hun fat i Søren
på en måde, der kun kunne betyde, at nu ville hun have ham op i sig. Han
sagde derfor:
Vent! Jeg skal lige have et kondom på.
Det behøver du ikke. Jeg har en spiral i.
Så lagde Søren sig forsigtigt ovenpå Alice og trængte op i hende. Han var
spændt på, om udløsningen ville melde sig hurtigt. Det var mange år siden,
han havde gjort det uden kondom. Han bevægede sig først langsomt frem og
tilbage, og Alice fandt hurtigt ind i rytmen og stødte imod. Da Søren kunne
mærke, at udløsningen nærmede sig, lagde han venstre ben over Alices højre
ben og fortsatte i samme rytme som før. Da udløsningen igen trængte sig på,
lagde han venstre ben mellem hendes igen, men højre ben over Alices venstre.
Så kunne han holde et stykke tid igen. Da udløsningen igen bankede på, holdt
han en lille pause og lagde igen benene mellem hendes. Hun slyngede nu sine
ben ovenpå hans, og de kom ind i rytmen igen. Under det hele udvekslede de
hede tungekys, og indimellem bed hun ham igen i læberne. Selvom Alice
tilsyneladende var et par centimeter højere end Søren, var deres munde lige
ud for hinanden, når han var oppe i hende. Søren tænkte ved sig selv:
Så er det altså hendes ben, der er længere end mine.

Nu begyndte Alice igen at sukke og klynke, mens hun hviskede ord, Søren ikke
forstod. I pikken kunne han mærke, at hun fik flere orgasmer. Det virkede
som et tryk på Sørens aftrækker, for nu kom hans udløsning med stor kraft.
Den var langvarig og intens og fri for den smerte, han havde oplevet første
gang med Diana.

Bagefter gik først Søren senere Alice ud for at friske sig. Søren lukkede en
øl op til dem begge. Da de havde drukket lidt, lagde Søren sig på ryggen, og
Alice lagde sig i hans arm. Søren sagde:
Fortæl mig lidt om maoriernes kultur. Du har allerede fortalt mig en del.
Men jeg synes, det er meget interessant.
Så vil jeg fortælle dig noget, du sandsynligvis ikke ved ret meget om. Har
du nogensinde hørt om maori-massage?
Jeg har læst om tantra-massage, svarede Søren. Ligner de to massageformer
hinanden?
Måske, svarede Alice. Har du lyst til at prøve?
Selvfølgelig har jeg det.
Så kommer jeg igen onsdag aften og har massageolie med. Det har været en
aldeles dejlig elskov med dig, så jeg vil gøre noget helt særligt for dig,
nemlig give dig maori-massage.
Det glæder jeg mig meget til, sagde Søren. Det har også været en pragtfuld
elskov for mig.
Men nu vil jeg tilbage til mit lukaf, sagde Alice

Tre dage efter kom Alice til Sørens lukaf igen. Ud over håndklæde og
toilettaske havde hun en flaske massageolie med. De gav sig først til at
udveksle kys og kæl. Så satte de sig og fik en øl, mens de snakkede løst og
fast om, hvad de havde udrettet i hovedkvarteret de forgangne tre dage. Så
kiggede Alice Søren ind i øjnene og sagde:
Nu har jeg lyst til at give dig en helt speciel oplevelse. Vil du lægge
madrassen ned på gulvet? Så synes jeg, du skal lægge alt dit tøj og lægge
dig ned på maven.

Da Søren havde lagt sig på madrassen, så han, at Alice også lagde alt sit
tøj, mens hun gav sig til at nynne en melodi, han aldrig havde hørt før. Så
satte hun sig på knæ ved hans hoved og begyndte så småt at massere hans
nakke og skuldre. Senere masserede hun hans arme og ryg. Indimellem rejste
hun sig og bevægede sig rundt på en måde, Søren havde svært ved at se
systemet i. Men han fornemmede, at hun ikke alene bruge hænderne, men også
armene og brysterne. Det sidste var især lækkert for Søren. Han fornemmede
tydeligt, når hun lod sine dejlige, tunge bryster køre frem og tilbage over
hans rygmuskler. Det havde han aldrig prøvet før.

Mens Alice bevægede sig rundt, nynnede hun sange, der utvivlsomt havde
hjemme i maorikulturen. Da hun var færdig med bagsiden af hans krop, bad hun
ham vende sig og gik i gang med forsiden. Hvis Søren havde været i tvivl om,
hvor vidt maori-massage var helkropsmassage, så forsvandt enhver tvivl nu.
Hele kroppen blev masseret, både med hendes arme, ben og bryster. Søren var
som i trance. På et tidspunkt gav hun hans pik en meget blid massage, der
fremkaldte en kraftig erektion. Så lagde hun sig ned over ham og hjalp med
et par fingre hans pik op i skeden. Først lå hun stille et stykke tid, så
begyndte hun at bevæge skedemuskulaturen uden at lave frem- og tilbagegående
bevægelser. Samtidigt masserede hun hans ansigt, skuldre og brystkasse først
med venstre – senere med højre hånd.

Søren havde aldrig oplevet noget lignende. Han lå og sendte små bønner op
om, at det ville vare længe. Så lækkert var det; og det føltes, som om hans
bønner blev hørt. Det varede meget længe.

Til sidst rejste Alice sig lidt op, kyssede Søren og gjorde tegn til, at hun
gerne ville ligge på ryggen og have ham op i sig igen. Nu vågnede Søren
ganske langsomt af den trancelignede tilstand, han havde været i. Han lagde
sig mellem Alices lange ben og trængte op i hendes våde kusse.

Alice trak nu sine lange ben helt op mod loftet. Søren trak sine ben ind
under sig, så han kom til at sidde på hug. Nu kunne han kærtegne hendes
clitoris med sin højre tommelfinger, mens han kørte pikken ud og ind. Snart
kom Alice i et lille skrig. Søren kunne mærke hendes orgasme i pikken og
kunne ikke holde sin egen udløsning tilbage. Den var igen voldsom og intens.
Hans erektion holdt sig et stykke tid; så han strakte sine ben bagud, lagde
sig ned og fortsatte lidt endnu. Det gav Alice endnu en god orgasme.

Da erektionen havde fortaget, gik først Søren, senere Alice ud på det lille
badeværelse og friskede sig. Snart efter lå de igen i arm i sengen og
hyggesnakkede. Søren skænkede dem igen lidt at drikke.

Da de havde drukket ud, gav Søren sig igen til at kysse først Alices mund så
hendes dejlige store bryster. Det varede ikke længe, før han mærkede en ny
erektion. Alice opdagede det og spurgte:
Har du lyst igen?
Ja selvfølgelig. Hvilken mand kan modstå så dejlig og feminin en kvinde?

Søren rejste sig lidt op og gav sig til at kærtegne Alices kusse. Først
førte han langfingeren ind i revnen og kærtegnede først de indre læber og
senere clitoris; så førte han både langfinger og ringfinger ind i kussen og
gav sig til at kærtegne kattetungen. Nu begyndte hun igen at få orgasmer,
hvilket yderligere stimulerede Sørens erektion. Snart kom han op i hende og
fik udløsning nummer to. Den var langt fra så intens som den første, men
mere langtrukken.

Da de for anden gang havde frisket sig, lagde de madrassen op i sengen igen
og lå lidt i arm. Nu fortalte Alice, at hun havde været så længe ved FN’s
fredsbevarende styrker, at hun skulle tilbage til New Zealand om tre uger.
Søren ærgrede sig lidt over, at de først havde lært hinanden at kende nu,
men gav ikke udtryk for det. I stedet sagde han:
Du har givet mig en af mit livs bedste erotiske oplevelser. Jeg vil gerne
gøre gengæld. Hvis du kommer igen på lørdag og lader massageolien blive her,
vil jeg gøre mit bedste for at give dig maori-massage. Hvis jeg laver noget
forkert eller skal gøre det anderledes, må du vejlede mig. Maori-sangene
kender jeg ikke. Dem må du tænke dig til. Men jeg skal prøve at massere dig
så godt som overhovedet muligt.
Det vil jeg gerne, svarede Alice. Vi ses på lørdag.
De næste tre uger blev udnyttet godt. Det blev til megen hed elskov i
tropenatten.

15. Elskov i tropenatten 3

Det lille tomotores fly lettede fra lufthavnen i Dili og satte kursen vestpå
mod Bali. Der var kun én række sæder på hver side af den smalle midtergang;
så alle kunne se ud. Søren nød synet af bjerge, jungle, landsbyer og
rismarker. Det var første gang i fire måneder, han var i civilt, og han
priste sig lykkelig for, at han overhovedet havde taget noget med.

Det var efterhånden et par måneder siden, han havde sagt farvel først til
Diana og siden til Alice. Det havde været to meget spændende kvinder at lære
at kende. De seneste par måneder havde været kødløse. Men nu glædede han sig
til en uge på Bali – og så sammen med to kvinder. Han havde ingen idé om,
hvad der kunne komme ud af det, men håbede det bedste.

Søren havde kun været på Østtimor et par uger, da krigen mod terroristerne
brød ud i lys lue med kamphandlinger næsten dagligt. Ved et tilfælde havde
Søren påtaget sig at give en briefing om den sikkerhedsmæssige situation i
FN’s organisation for koordination af nødhjælp (Organisation for
Coordination of Humanitarian Assistance (OCHA)). Efter den første briefing
havde chefen for OCHA anmodet generalen om for fremtiden at sende ”The
Danish Colonel Who Speaks British English”. Det var Søren. Så det blev en af
hans faste, daglige opgaver.

Til stede ved Sørens sikkerhedsbriefinger var repræsentanter for de
forskellige FN-organisationer, NGO’er m.fl. En af dem, der dukkede op næsten
hver dag til Sørens briefing, var Céline. Hun var læge og ansat ved
Internationalt Røde Kors. Hun var midt i af 30-erne, slank og mørkhåret. Hun
havde sin egen lidt drillende måde at stille spørgsmål på. Men det første,
Søren lagde mærke til hos hende, var at hun havde en ret stor hage, store,
flotte, regelmæssige tænder og antydning af underbid; og så talte hun et
fejlfrit engelsk, men med fransk accent. Søren fandt senere ud af, at hun
stammede fra den fransktalende del af Schweiz.

En dag, da Søren havde givet sin sikkerhedsbriefing i OCHA og havde pakket
sine materialer sammen, stod Céline og ventede på ham ved trappen. De
fulgtes ad ned ad trappen. Pludselig sagde Céline på sit charmerende
engelsk:
Du ser ud til at arbejde alt for hårdt, colonel (og ordet blev udtalt på
fransk med tryk på sidste stavelse). Skal du aldrig have ferie?
Jo, svarede Søren. Jeg regner da med, at jeg skal hjem til Danmark om et par
måneder.
Har du nogensinde været på Bali?
Nej, det har jeg ikke. Har du?
Céline standsede op neden for trappen, vendte sig, kiggede Søren i øjnene og
sagde:
Nej, jeg har heller aldrig været på Bali før. Men en veninde og jeg har
booket en uges ferie på Bali. Vi skal flyve her fra Dili om to uger. Vi har
fået en ferielejlighed med to værelser med hver to senge. Så der er altså to
ledige senge at vælge imellem, hvis du har lyst til at flyve med. Du skal
bare selv betale flybilletten og maden på Bali.
Sørens hjerte gav sig til at banke voldsomt. Det lød næsten for godt til at
være sandt. Han ville lige undersøge muligheden for at få ferie i samme uge.
Han fik telefonnumre osv. og spurgte til sidst:
Hvad vil din veninde sige til det?
Jeg har faktisk foreslået hende, at jeg skulle spørge dig. Hun kender dig
godt og har ikke noget imod det. Det er i øvrigt Sandra fra UNHCR (FN’s
Flygtningehøjkommissariat).
Søren kunne ikke umiddelbart komme i tanker om, hvem Sandra var. Pludselig
slog det ham, at det var den rødhårede, fregnede amerikaner, der havde været
gift med en dansker og boet nogle år i Danmark, inden hun var blevet skilt
og flyttet tilbage til USA. Han havde mødt hende et par gange.

Alt var faldet i hak for Søren, og nu sad han bagerst i et lille propfyldt
fly og skulle på ferie på Bali sammen med to søde, yngre kvinder. Pludselig
kom han i tanker om en strofe fra den gamle sømandssang, En sømand han må
lide: ”- og spiser af de frugter, som bonden aldrig ser.”

Søren lænede sig tilbage og genkaldte sig de sidste gange med maori-massage
og skøn elskov med Alice. Hun havde lært ham mange ting fra den gamle
polynesiske maori-kultur. Mange år senere fandt Søren ud af at kombinere det
bedste fra tantra-sex og tantra-massage med den tilsvarende maori-sex og
maori–massage (Jf. Erotisk wellness 3).

For at yde bare en smule igen af det, han havde fået af Alice, indviede han
hende først til tempeltjenerinde og senere til tempelpræstinde, som han
forestillede sig, at det er foregået i Norden i bronzealderen.

Alice havde fortalt Søren, hvordan maorierne i gamle dage var blevet
tatoveret, og hvordan man i vore dage gennemførte nogle af de gamle
ritualer, men så ofte nøjedes med at male de figurer på kroppen, man
tidligere havde tatoveret ind med kulstøv. Det gav Søren inspiration til at
male bronzealderfigurer på Alices krop. Da han indviede hende til
tempeltjenerinde, malede han en rund figur på hendes mave med navlen i
centrum. Ugen efter indviede han hende til tempelpræstinde og malede så den
samme figur på begge hendes store, runde bryster med brystvorterne i
centrum.

Mange år senere skulle han blive mindet om disse aftener med kropsbemaling i
tropevarmen, da Nationalbanken udsendte nye 200 kronesedler med den samme
cirkulære bronzealderfirgur, som han havde malet på Alices mave og bryster –
bare i en noget forenklet udgave.

Søren havde siddet og blundet lidt, da det blev meddelt, at man nærmede sig
Denpassar Lufthavn på Bali. Landingen gik glat, og toldbehandlingen var
hurtigt overstået. Søren havde heldigvis lært sig nogle høflighedsfraser på
bhasa, Indonesiens officielle sprog. Nu skulle de af sted til feriecentret.

Søren var meget spændt på, hvordan kvinderne havde tænkt sig at fordele
sovepladserne. Men det havde Céline tænkt på. Da de kom ind i
ferielejligheden, spurgte hun Sandra, hvor hun ville sove. Sandra pegede på
døren til venstre for badeværelset. Så sagde Céline til Søren:
Så sover jeg i det andet værelse. Hvem af os vil du sove sammen med, mon
colonel?

Søren var udmærket klar over, at det franske ”mon colonel” normalt betyder
”Herr oberst”. Men Céline havde lagt et sjovt tryk på ”mon”; så Søren kun
kunne opfatte det som ”Min oberst”. Det tog han som en invitation og svarede
straks:
Sammen med dig, Céline.
Så var det afklaret.

Da de var kommet på plads, spadserede de sig en tur langs med stranden,
inden solen forsvandt. Derefter friskede de sig på skift og gik op i
restauranten for at spise aftensmad. Alle tre nød den lækre balinesiske mad.
Søren kom til at tænke på restaurant Bali på Kongens Nytorv, hvor han i sine
unge år flere gange havde inviteret piger på mad (Jf. En avanceret
amerikaner). Dengang var den krydret og gav en sund og naturlig tørst. Mange
år senere var krydderierne desværre reduceret i den indonesiske mad –
tydeligvis tilpasset dansk smag.

Efter aftensmaden gik de tilbage til ferielejligheden og nød en drink fra
minibaren. Snakken gik livligt om løst og fast. Men på et tidspunkt sagde
Sandra, at hun var træt og ville i seng. Hun gav først Céline bagefter Søren
et godnatkys på kinden og forsvandt ud på badeværelset. Da hun gik ind på
sit eget værelse, rejste Céline sig og gik ud på badeværelset.
Så er det nu, tænkte Søren og rejste sig op.

Da Céline kom ud fra badeværelset, stod Søren foran hende med udstrakte arme
og ventede spændt på, om hun ville gå ind i hans favn eller gå udenom. Med
et lille drilsk glimt i øjet lod Céline først, som om hun ville gå udenom,
men strakte så også sine arme ud og gik direkte ind i hans favn, lukkede
øjnene og gengældte Sørens kys. Som om de havde ventet på dette øjeblik alt
for længe, gik deres hænder på opdagelse på den andens krop, alt imens de
udvekslede hede tungekys.

Søren havde fået en kæmpe erektion og ville lige friske sig på badeværelset.
Da han kom ud, stod Céline foran ham kun med et badehåndklæde om sig. Inden
hun smuttede ud på badeværelset igen, nåede hun lige at sige:
Læg dig i sengen. Jeg kommer straks.

Søren smed tøjet, fandt kondomer frem, trak moskitonettet til siden og lagde
sig under lagnet. Snart trådte Céline ind ad døren og lod badehåndklædet
falde. Søren kunne kun nyde synet af en flot kvinde med meget mørkt hår, et
flot smil med store, flotte tænder, en stor hage og en pæn krop. Brysterne
var ikke særligt store, men endnu ret selvsiddende. Hendes dusk var en
skarpt afgrænset, helt sort trekant. Hun mindede ham om kvinden på et stort
maleri, han havde set på Ny Carlsberg Glyptoteket for en del år siden.

Céline virkede helt ugenert og trådte hen til sengen, trak moskitonettet til
side og lagde sig ved siden af Søren. Han gav sig til at kærtegne hendes
krop, og hun gengældte hans kærtegn. Søren kyssede hende overalt på kroppen
og endte med at snuse til hendes skød. Han fornemmede, at hun havde duppet
parfume på venusbjerget; men det kunne ikke overdøve den ophidsende, syrlige
duft fra hendes fugtige kusse. Til sidst lagde han sig på maven mellem
hendes ben og gav sig til at slikke. Nu gav hun sig til at sukke og stønne
på en måde, der frydede Søren. Pludselig tog hun fat i hans ører og trak ham
op over sig. Søren ville fiske et kondom frem. Men Céline sagde:
Det behøver du ikke. Jeg tager pillen.

Så trængte han ganske langsomt op i hende og gav til at støde forsigtigt
frem og tilbage, mens han på skift kyssede hendes mund og bryster. De fandt
ind i en god rytme, og Céline fik sin første orgasme, mens hun stønnede:
Mon chéri. Je t’aime, je t’aime, mon chéri.

Det virkede meget stimulerende på Søren, og snart meldte udløsningen sig.
Det blev en udløsning uden orgasme. Søren kunne næsten ikke mærke noget som
helst, men havde heldigvis heller ikke smerter. Sådan havde han det tit, når
der var gået for lang tid siden sidst. Men han stolede på, at den næste
udløsning ville blive bedre.

Da de havde ligget lidt og slappet af i hinandens arme, gik de begge ud og
tog et brus. Søren hentede dem noget at drikke, og de lagde sig derefter
igen. Efter nogen tid gav Céline sig til at lege med hårene på Sørens bryst.
Hendes hænder bevægede sig ganske langsomt ned på maven, cirklede længe
rundt om hans navle, gik derefter lige så langt ned på hans ben, som hun
kunne nå. Til sidst tog hun ganske blidt fat om Sørens testikler og
masserede dem. Lidt efter lidt kom der igen liv i pikken, hvorefter hun tog
et fast tag om skaftet. Så suttede hun på pegefingeren og berørte ganske
forsigtigt pikhovedet, idet hun spurgte, om den var øm. Det havde Søren
aldrig haft problemer med, så snart masserede hun hele pikhovedet og området
under forhuden, og Søren fik igen en fast erektion. Nu førte hun sin hånd
ned til kussen som for at mærke efter, om den var fugtig nok. Så skubbede
hun Søren ned på ryggen og satte sig oven på ham. Med et par fingre hjalp
hun pikken på plads i kussen og gik så i gang med at ride.

Céline kunne kunsten at bevæge hofterne, så pikhovedet smuttede hen over
livmodermunden. Det var meget lækkert for Søren og øgede bare hans erektion.
Snart støttede hun med hænderne på sengen, snart holdt hun dem i hofterne,
snart holdt hun om brysterne, og snart satte hun dem bag nakken. Søren nød
synet og kærtegnede også Célines bryster og så hendes clitoris. Snart fik
hun en orgasme, der var voldsommere end dem, hun havde fået før med Søren
nederst. Efter nogen tid fik hun den næste, hvor hun ikke kunne holde nogle
små skrig tilbage. Det var lækkert for Søren. Han var klar over, at han
skulle øverst igen, hvis han skulle få udløsning nr. 2.

Sveden haglede af Céline og dryppede ned på Søren, og da hun lagde sig fladt
ned på ham, gjorde han tegn til, at han gerne ville øverst igen. Da Søren
havde ligget øverst et par minutter, meldte den anden udløsning sin ankomst.
Denne gang var den langvarig, og Søren glædede sig på forhånd. Da den
endelig kom, var det en rigtig udløsning med en langvarig orgasme med flere
små efterskælv.

Snart lå Søren og Céline atter i hinandens arme. Søren lå og nød øjeblikket,
og Céline var efterhånden faldet i søvn, da han med ét hørte gråd og jamren
inde fra Sandras værelse. Han for op og sprang derind med Céline i hælene.
Sandra lå i sengen, badet i sved og slog hovedet fra side til side,
tydeligvis i mareridt. Søren sprang hen til hendes seng, trak moskitonettet
til side og tog blidt fat i hende for at vække hende. Efterhånden som hun
vågnede af mareridtet, trak han hende ind til sig og tørrede sveden af
hendes ansigt. Til at begynde med klamrede hun sig til ham, men slappede så
af.

Céline satte sig på knæ ved siden af Sandra og sagde til Søren:
Det er den malariamedicin, der giver mareridt. Jeg har ellers givet hende
nogle andre piller. Men mareridtene kan fortsætte i måneder, efter at man er
holdt op med at tage den gamle medicin.
Så sagde hun henvendt til Sandra:
Skal jeg give dig noget beroligende at falde i søvn på?
Det svarede Sandra ”Ja tak” til, og Céline gik ind på deres værelse. Først
da hun rejste sig, gik det op for Søren, at han og Céline havde været helt
nøgne.

Da Céline var ude af døren, sagde Sandre for første gang noget på dansk til
Søren:
Hvor er jeg misundelig på Céline. Bliver det min tur i morgen?
Nu så Søren også først, at Sandra kun havde trusser på. Hun var en smule
mere buttet end Céline og havde store fyldige bryster. Søren svarede lidt
forfjamsket:
Jeg kan da lide jer begge to. Men det er Céline, der har inviteret mig; så
hvis jeg skal lave noget med dig – eller jer begge, må du selv aftale det
med hende.

Da Celine trådte ind ad døren, havde hun taget trusser og t-shirt på. Nu var
hun lægen, der gav en patient medicin.

Næste dag var de alle tre rundt at se på omegnen. Da de gik ud af et
buddhistisk tempel, så Søren, at Sandra trak Céline til side for at tale med
hende. Han holdt sig diskret i baggrunden og havde en idé om, hvad samtalen
gik ud på.

Efter aftensmaden gik de igen over i ferielejligheden for at hyggesnakke og
få sig en enkelt drink. Pludselig sagde Céline:
Vi har en overraskelse til dig, Søren. Tag dig et brus og læg dig derefter i
sengen. Så kommer vi ind og underholder dig med noget spændende.

Søren rejste sig og gjorde, som Céline havde sagt. Inden han lagde sig nøgen
i sengen, fandt han sin lille overraskelse frem, som han lagde under sengen.
Det var den flaske massageolie, som Alice havde efterladt til ham. Snart
kunne han høre, at kvinderne også tog et brus for at skylle sveden af sig.
Han syntes, det varede længe. Men han var tålmodig.

Så gik døren op, og begge kvinder trådte ind, kun iført badehåndklæder.
Sandra gik om på hans venstre og Céline på hans højre side. Samtidigt trak
de moskitonettet til side, smed badehåndklæderne, trak Sørens lagen af og
lagde sig på hver side af ham. Han havde efterhånden fået en kraftig
erektion. Nu gav de sig begge til at kærtegne ham samtidigt.

Celine startede med fødderne og bevægede sig opad. Sandra startede med
ansigtet og bevægede sig nedad. Det havde Søren aldrig oplevet før. Han nød
det. Mens Sandra kærtegnede hans bryst, gav hun ham blide og kærlige
tungekys. Da Célines hænder nåede hans stive pik, trak hun forhuden helt
tilbage og satte til Sørens overraskelse et kondom på. Men han fik snart
forklaringen. Céline rejste sig og satte sig i en stol ved siden af sengen,
mens Sandra overtog kærtegnene af Sørens pik og pung. Hun brugte åbenbart
hverken p-piller eller anden beskyttelse.
Snart kravlede hun ovenpå ham, hjalp pikken ind i varmen med et par fingre
og gav sig til at ride ham. Søren kunne ikke mærke hendes livmodermund, som
han havde kunnet med Céline. Men Sandra kunne noget andet. Hun bøjede sig
ned over ham og lod de store, tunge bryster kærtegne hans ansigt uden at
komme ud af rytmen. Det var skønt. Snart gav Sandra sig til at klynke på en
måde, der mindede lidt om hendes mareridt natten før. Det var den første
orgasme, som Søren kunne mærke i pikken. Han skiftevis kærtegnede hendes
store bryster og hendes clitoris, og snart efter fik hun endnu en orgasme.

Søren kastede et blik over på Céline. Som den selvbevidste kvinde, hun var,
havde hun ikke alene haft kondomer med, men også andet voksenlegetøj i
medicinkisten. For nu sad hun på stolen og havde en dildo oppe i sig. Med
den ene hånd styrede hun dildoen, med den anden kærtegnede hun sine bryster.
Hun sad med lukkede øjne og nød nuet.

Nu fik Søren lyst til at få udløsning, og han fik Sandra til at vende sig om
på ryggen, hvorefter han trængte ind i hende igen. Nu så han for første
gang, at hendes fregner gik helt ned i kavalergangen. Men hendes store,
bløde bryster, der nu flød helt ud, var kridhvide og havde små lyserøde,
jomfruelige brystvorter.

Efter nogle minutter kunne Søren mærke, at Sandra igen fik en kraftig
orgasme, som fik hende til at klynke af fryd. Det virkede som en aftrækker
på Søren, og snart efter fik han aftenens første udløsning. Det var igen en
pragtfuld oplevelse; og da stivelsen havde fortaget sig, trak han sig ud,
tog kondomet af og gik ud på badeværelset og vaskede sig.

Da Søren kom ind igen, havde en af kvinderne hentet sodavand, som de
forfriskede sig med. Snart efter lå de alle tre i sengen og hyggesnakkede.
Efter en stund begyndte Céline igen at kærtegne Søren, og da hun kunne
mærke, at der var en ny erektion på vej, sagde hun:
Nu må det være min tur.

Søren gengældte hendes kærtegn og sagde så:
Nu har I to vidunderlige kvinder givet mig en aldeles pragtfuld
overraskelse. Nu vil jeg så prøve at overraske jer. Nu lægger jeg mig først
på tværs af sengene. Kom oven på mig, Céline!
Først satte Céline sig oven på Søren og hjalp hans pik ind med et par
fingre. Men så sagde Søren:
Læg dig fladt ned på mig, og nyd, hvad der sker!
Da Céline havde lagt sig ned på Søren, sagde han til Sandra:
Nede under sengen ligger der en flaske massageolie. Tag den op, og giv mig
noget på mine hænder. Læg så mærke til, hvor stor en del af Célines ryg, jeg
kan massere. Hæld så massageolie på dine egne hænder og giv Céline massage
på benene, ballerne og de dele af ryggen, jeg ikke kan nå!

Céline lå totalt afslappet oven på Søren, med hans stive pik oppe i sig og
nød at blive masseret af to par hænder. Da Sandra var færdig med at massere
Célines ben, lår og baller, flyttede Sandra sig rundt, så hun kunne massere
Célines nakke. Da opdagede Søren, at sveden dryppede fra Sandras ansigt ned
på ham. Da Céline var gennemmasseret, lod Søren hende ligge et stykke tid og
komme til sig selv. Så sagde han:
Nu vender du dig rundt, så jeg kommer oven på dig; og så vil jeg gerne have,
at Sandra masserer min ryg. Vil du det Sandra?

Sandra nøjedes med at nikke. Céline vendte sig rundt, Søren lagde sig ovenpå
og trængte langsomt ind i hendes varme, fugtige kusse igen. Så begyndte
Sandra at massere Søren. Det blev en af de helt gode erotiske oplevelser for
Søren; og han var overbevist om, at ingen af de to kvinder prøvet noget
tilsvarende før. Da Sørens bagside var masseret igennem fra hæl til nakke,
satte Sandra sig på stolen for at slappe af, og Søren gik nu i gang med at
støde langsomt frem og tilbage i Célines kusse. Hun fik den ene orgasme
efter den anden og skreg dem ud med en voldsomhed, der overgik, hvad Søren
havde oplevet aftenen før. Snart kom han selv i en af de mest langtrukne
udløsninger, han nogensinde havde fået.

Da de bagefter lå i sengen og snakkede, sagde Søren, at Sandra ville få
samme tur næste aften, hvis kvinderne ellers var med på den. Det var de; og
sådan gik resten af ugen med at spise balinesisk mad, se folklore, spadsere
ture langs stranden og nyde masser af hed, opfindsom elskov i tropenatten.