[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Ons Aug 11 10:34:41 CEST 2021

Hejsa.
Her er så en gang fodbold frem til den 16 August, så må i nyde det, og jeg kan så ikke lige bringe det næste fremadrettet fra den 16 til den 18 august, da jeg er på kursus i den tid.
men jeg håber i kan bære over med det.
MVH.
Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann
Sendt: 11. august 2021 09:25
<fohlmann at stofanet.dk>
Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Fredag 13. august

17:30 SønderjyskE – FC Midtjylland 3F Superliga TV3 MAX

19:15 Viborg FF – Randers FC 3F Superliga TV3 Sport

21:00 Brøndby IF – FC Nordsjælland 3F Superliga Canal 9

Søndag 15. august

16:00 OB – Silkeborg 3F Superliga Eurosport 2

18:00 AGF – FC København 3F Superliga 3+

Mandag 16. august

19:00 Vejle Boldklub – AaB 3F Superliga TV3 Sport