[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Ons Aug 18 16:25:25 CEST 2021

Hejsa.
Her har i det om fodbold i denne periode, og undskyld forsinkelsen, men har været på et kursus, så har ikke lige været ved min computer.
MVH.
Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann
Sendt: 17. august 2021 08:38
<fohlmann at stofanet.dk>
Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Jeg undrer mig over at FCK’s kamp på torsdag kun vises på TV2Play, hvis jeg eller andre finder ud af om den sendes et mere civiliseret sted, så giv lige lyd!

Tirsdag 17. august

21:00 Salzburg – Brøndby IF Champions League 3+

Onsdag 18. august

Start Kamp Turnering Kanal

18:00 Lyngby – Fremad Amager NordicBet Liga TV3 Sport

Torsdag 19. august

19:00 Randers FC – Galatasaray Europa League TV2 Sport X

20:00 Sivasspor – FC København Conference League TV 2 Play

Fredag 20. august

19:00 FC Midtjylland – Silkeborg 3F Superliga Eurosport 2

Lørdag 21. august

13:00 FC Helsingør – Lyngby NordicBet Liga TV3 Sport

18:00 OB – Brøndby IF 3F Superliga 3+

Søndag 22. august

14:00 Randers FC – AaB 3F Superliga TV3 Sport

16:00 FC København – SønderjyskE 3F Superliga Canal 9

18:00 Viborg FF – AGF 3F Superliga TV3 Sport

Mandag 23. august

19:00 FC Nordsjælland – Vejle Boldklub 3F Superliga TV3 Sport