[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tir Jul 5 18:59:23 CEST 2022

Hej på listen.

Så får i da lidt i måske, kan lide at se på, det er så kvinderne der spiller boldt, men det behøver jo ikke at være kedelig, hvis bare man kunne se dem løbe rundt efter bolden 😉😉nNå, men det kan de fleste af os jo nok ikke, så må vi nøjes med dem der taler i de kampe, men de kan vel også være fine nok at lytte til.

rigtig god fornøjelse med kampene.

MVH

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 5. juli 2022 08:47 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

OK venner, så er freden forbi! Lige om lidt er der EM i kvindefodbold, og med lidt løjer og trisser, har jeg fået kopieret vores kampe til jer.

Mind tidligere kilde bold.dk har lavet deres hjemmeside om, så jeg ikke længere kan kopiere alle oplysninger direkte. Som det er lige nu, kan jeg bruge tvsporten.dk i stedet, det er jeg glad for, for jeg vil gerne fortsætte med lidt service her på listen, smil.

Og så til det, som det hele handler om!

8/7: 21:00 Tyskland – Danmark EM for kvinder DR 1

12/7: 18:00 Danmark – Finland EM for kvinder DR 1

16/7: 21:00 Danmark – Spanien EM for kvinder TV2