[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Man Jul 11 15:26:47 CEST 2022

Hej på Listen.

Ja så er freden forbi her på listen.

Så er Superligaen lige om hjørnet. Jeg vil håbe i må nyde disse kampe og at dem i så holder med, også er dem der kommer bedst ud på den anden side i Ligaen.

Dejlige sommerhilsner til jer alle.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 11. juli 2022 12:23 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Så er Superligaen lige om hjørnet, og jeg håber at jeg har fået det hele med. Det er en kende mere bøvlet at kopiere fra TVsporten.dk, men øvelse gør mester.

Jeg ved godt at dette ikke er muligt, men jeg håber, at vi alle får en god sæson.

12 juli

18:00 Danmark – Finland EM for kvinder DR 1

15 juli

19:00 FC Midtjylland – Randers FC Superliga TV3 Sport

16 juli

21:00 Danmark – Spanien EM for kvinder TV2

17 juli

14:00 Viborg FF – AaB Superliga TV3 Sport
14:00 Lyngby BK – Silkeborg IF Superliga Canal 9
16:00 FC København – AC Horsens Superliga 6'eren
18:00 Brøndby IF – AGF Superliga TV3 +

18 juli

19:00 OB – FC Nordsjælland Superliga TV3 Sport