[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tir Apr 25 14:02:08 CEST 2023

hej.

Jeg har så ikke lige set en opdatering på de sidste omtalte kampe her,

Men i skal få dem når og hvis de kommer i løbet af de næste dage.

mVH.

Hans mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 24. april 2023 16:05 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

25/4:

19:00 Silkeborg IF – AaB DBU Pokalen TV3 +

26/4:

18:00

FC Nordsjælland – FC København DBU Pokalen DR 2

28/4:

19:00 AC Horsens – OB Superliga TV3 Sport

30/4:

30. apr

14:00 AaB - Lyngby Boldklub 3F Superliga Canal 9
14:00 Viborg FF - Randers FC 3F Superliga TV3 Sport
16:00 FC København - Brøndby IF 3F Superliga
3+
30. apr
18:00 FC Nordsjælland - AGF 3F Superliga
6'eren

1/5:

Her mangler jeg de sidste informationer, de kommer senere i en revideret udgave af denne gang seerservice.