[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Fre Apr 28 21:32:50 CEST 2023

Hej her på listen.

Jeg tror ikke jeg skal skrive eller sige mere end den Gode allan Fohlmann har skrevet.

Så god fornøjelse med kampene.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 28. april 2023 21:15 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hov, jeg blev lige gjort opmærksom på, at jeg havde glemt næste mandags kamp. Den er her, og som bonus får du et par pokalkampe og næste fredagskamp med (og så kan jeg slappe af en dag eller to mere, smil).

29/4:

13:00 SønderjyskE – Hvidovre IF NordicBet Liga TV3 Sport

30. apr

14:00 AaB - Lyngby Boldklub 3F Superliga Canal 9
14:00 Viborg FF - Randers FC 3F Superliga TV3 Sport
16:00 FC København - Brøndby IF 3F Superliga 3+
18:00 FC Nordsjælland - AGF 3F Superliga 6'eren

1/5:

19:00 FC Midtjylland – Silkeborg IF Superliga TV3 Sport

4/5:

17:30 AaB – Silkeborg IF DBU Pokalen DR 2
19:30 FC København – FC Nordsjælland DBU Pokalen TV3 +

5/5:

18:00 Hvidovre IF – Vejle BK NordicBet Liga TV3 Sport