[Sportslisten] fodbold vm

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Søn Aug 20 14:47:21 CEST 2023

Hejsa Morten.

jeg ved jo ikke om det er forsent nu, men når du er der inde, burde du kunne
finde en tekst der hedder afspil, mener jeg.

og måske skal du så til at pile eller bruge PageUp eller Page Down for at få
lydstyrken reguleret.

men her tror jeg brian er bedre på det punkt.

jeg ved ikke hvor mange andre der er på listen, som kan vide noget om dette.

Men jeg syntes at det er lidt i den retning jeg selv skal, for at få lyd så
jeg kan følge med i det.

Bedste søndags hilsner fra.

Hans Mikkelsen.