[Sportslisten] Lodtrækning til CL.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tor Aug 31 22:38:05 CEST 2023

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 31. august 2023 19:03: Allan Fohlmann fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Lodtrækning til CL.

Fra TV2.dk. Dette er en del af en længere artikel, men jeg har en ide om, at indholdet er det vigtigste.

Hvis du vil læse det hele, har jeg indsat et link til artiklen nederst.

FC KØBENHAVN VAR I TREDJE SEEDNINGSLAG.

Torsdag aften dansk tid blev der trukket lod til Champions League-gruppespillet, og FCK har fundet sine tre modstandere.

Og der venter yderst svær modstand for de danske mestre, der er havnet i noget at en dynamitpulje.

GRUPPE A:

     * FC København
     * Manchesster United
     * Bayern München
     * Galatasaray

Første runde af denne sæsons Champions League-gruppespil bliver spillet 19. og 20. september. 32 klubber er med og kæmper om at nå finalen på Wembley 1. juni næste år.

HER ER ALLE GRUPPERNE

     * Gruppe A: Bayern München, Manchester United, FC KØBENHAVN, Galatasaray.
     * Gruppe B: Sevilla, Arsenal, PSV, Lens.
     * Gruppe C: Napoli, Real Madrid, Braga, Union Berlin.
     * Gruppe D: Benfica, Inter, Red Bull Salzburg, Real Sociedad.
     * Gruppe E: Feyenoord, Atlético Madrid, Lazio, Celtic.
     * Gruppe F: Paris Saint-Germain, Borussia Dortmund, AC Milan, Newcastle.
     * Gruppe G: Manchester City, RB Leipzig, Røde Stjerne, Young Boys.
     * Gruppe H: FC Barcelona, FC Porto, Shakthar Donetsk, Royal Antwerpen.

https://sport.tv2.dk/fodbold/2023-08-31-fck-traekker-mastodonter-i-champions-league