[Sportslisten] kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Fre Mar 1 19:26:13 CET 2024

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 1. marts 2024 17:37 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>   Emne: Re: kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Halløj allesammen.

Det ser ud til at de forskellige tjenester med TV-kanaler er noget uenige, hvilket jeg i øvrigt oplever med mange andre idrætsgrene, så mine udsendelser kan kun tages som vejledende.

Hvis en kamp ikke dukker op hvor jeg har sagt den skulle, så er der ikke andet at gøre end at se sig omkring, for de forskellige tjenester opdaterer absolut ikke om ændringer.

Håber det bliver en god fodboldweekend rundt omkring

Fohlmann

**