[Sportslisten] kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tir Mar 5 11:58:22 CET 2024

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 5. marts 2024 10:45  fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Nu også med en kamp fra 2. division, jeg kender ikke TV-kanalen og hvordan den arbejder, men jeg ved at den findes på mit TV. Når jeg er kommet forbi den har den som regel vist hestevæddeløb fra eksotiske steder som Frankrig, Sverige og lignende.

Og som altid: ret til ændringer forbeholdes, især dem, jeg ikke opdager.

6/3:

21:00 Manchester City – FC København
Champions League TV3 +

8/3:

19:00 Hvidovre IF – FC Nordsjælland Superliga
TV3 Sport

9/3:

13:00 Næstved BK – FC Fredericia NordicBet Liga TV3 Sport

10/3:

14:00 Esbjerg fB - AB Gladsaxe Danmark 2. Division Sport Live
14:00 Silkeborg IF – AGF Superliga TV3 Sport
14:00 Vejle BK – OB Superliga Canal 9
16:00 FC København – Lyngby BK Superliga 6'eren
18:00 Viborg FF – Brøndby IF Superliga TV3 +

11/3:

19:00 Randers FC – FC Midtjylland Superliga TV3 Sport