[Sportslisten] Her kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tor Mar 14 21:55:16 CET 2024

hej.

Her har i så kampe i den næste omgang af fodbold. Det er i Ca. tre dage eller lige der omkring, som jeg læser mig til.

MvH.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 14. marts 2024 19:44 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

15/3:

12:00 UEFA CHAMPIONS LEAGUE LODTRÆKNING QF + SF Champions League TV3 Sport
19:00 HIK - FC Roskilde Danmark 2. Division Sport Live

16/3:

13:00 Hillerød – AaB NordicBet Liga TV3 Sport

17/3:

13:00 HB Køge (k) - AGF (k) Gjensidige Kvindeliga TV3 Sport

17:00 AGF - Hvidovre IF Superligaen TV3 MAX
17:00 Brøndby IF - Silkeborg IF Superligaen 3+
17:00 FC Midtjylland - Vejle Boldklub Superligaen TV3 Sport
17:00 Lyngby Boldklub - Viborg FF Superligaen Canal 9
17:00 OB - FC København Superligaen 6'eren
17:00 FC Nordsjælland - Randers Superligaen der er ikke angivet en TV-kanal for denne kamp! Det er jo det sædvanlige rod, og det kan vi ikke gøre noget ved...