[Sportslisten] Bare til oplysning. kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Lør Mar 16 10:17:19 CET 2024

Hej.

Det her i tilfælde af det ikke var kommet frem sidste gang jeg sendte det ud,

Da jeg ikke lige selv kan se det her hos mig.

MVH.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 14. marts 2024 19:44  fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

15/3:

12:00 UEFA CHAMPIONS LEAGUE LODTRÆKNING QF + SF Champions League TV3 Sport
19:00 HIK - FC Roskilde Danmark 2. Division Sport Live

16/3:

13:00 Hillerød – AaB NordicBet Liga TV3 Sport

17/3:

13:00 HB Køge (k) - AGF (k) Gjensidige Kvindeliga TV3 Sport

17:00 AGF - Hvidovre IF Superligaen TV3 MAX
17:00 Brøndby IF - Silkeborg IF Superligaen 3+
17:00 FC Midtjylland - Vejle Boldklub Superligaen TV3 Sport
17:00 Lyngby Boldklub - Viborg FF Superligaen Canal 9
17:00 OB - FC København Superligaen 6'eren
17:00 FC Nordsjælland - Randers Superligaen der er ikke angivet en TV-kanal for denne kamp! Det er jo det sædvanlige rod, og det kan vi ikke gøre noget ved...