[Teknik og fritid] Så er det stop Jens.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Lør Apr 23 19:48:06 CEST 2022

Hejsa Jens.

jeg ved ikke rigtig, men du må have veldig svær ved at forstå det du læser,
Jens!

da vi sidste gang havde noget i den retning her på listen.

Skrev jeg højt klart og tydelig, "At hvis der var noget man er utilfreds med
på listen,

Så skulle der skrives til Mig.

Altså :hansmikkelsen at stofanet.dk

som er moderator på listen, Det har jeg bedt om, at det skulle respekteres,
og det gør du så altså ikke,

hvilken grund du har til ikke at respektere det, det ved jeg ikke,

Men fra nu og fremad i tiden, er det altså det man gør, med mindre man vil
have en advarsel, er det klart nok forklaret?

MVH.

Hans Mikkelsen

Moderator.