[Teknik og fritid] Mitid og banken

mortenschultz22 at gmail.com mortenschultz22 at gmail.com
Fre Dec 30 18:33:08 CET 2022

Kære alle sammen
Jeg har et problem med Mitid og Danske netbank. Jeg kan sagtens ggå ind på
netbank, men problemet kommer hvis jeg skal overfører penge. Når jeg bliver
bedt om at godkende overførelsen til sidst, kan jeg ikke indtaste  min
adgangskode. Jeg har fundet ud af, at talen er i vejen. Kan den kan en
seende sagtens indtaste Mitid med musen. Men jeg kan jo ikke noget på min pc
uden min tale Hvad gør jeg? Er det kun Danske netbank der har problemet
eller er det netbanker i almindelighed, hvor man ikke kan godkende en
overførelse uden en seende?

Jeg bruger Jaws 2021 og Windows 10.

Venlig hilsen og gogt nytår
Morten Schultz