[Teknik og fritid] Mere lotto-held: Person i USA vinder knap 10 milliarder kroner

Brian hovmand Olesen brian at blindkom.dk
Søn Jul 31 00:03:13 CEST 2022

Hej Hans

Det er i hvert fald en form for rigdom vi almindelige mennesker slet slet ikke kan forestill os.

Hvis jeg vandt så mange penge ville jeg være langt den rigeste i vores by på over 200.000 borgere.

Men så stor en gevinst ville gøre meget mere lykke, hvis den landede på mange flere hænder.

10 milliarder er jo et astronomisk beløb helt ude af proportioner. 😊

Brian