[Teknik og fritid] Navi Blind

Rikke Hovmand rikkehovmand at gmail.com
Tor Mar 2 17:47:14 CET 2023

Jeg glæder mig i vært fald virkelig meget til at modtage NaviBlind, jeg håber og tror at det virkelig kan hjælpe mig, som er en hat til at finde rundt, og der ud er panisk ræd for at fare vild
det med at få præcise informationer om hvor og hvornår man skal dreje, og hvornår man skal over et fodgængerfældt mm. Er lige det jeg har brug for, og sidst men bestemt ikke mindst at den også kan føre mig hjem igen jeg kan ikke vende en rute om i hoved så at NaviBlind kan gøre det for mig er genialt :)
nej det er ikke okay at jeg ikke kan få hjælp af kommunen til at få NaviBlind, men nu må vi anke og se hvad der sker, jeg har i vært fald fået lidt af troen på at det her nok skal gå tilbage efter jeg nu ved at jeg får NaviBlind, hvordan det senere skal gå med betalling og Bevilling må tiden vise.

Sendt fra min iPhone