[Teknik og fritid] Pas nu godt på de svindelmails der lige nu er i omløb

Thomas Byskov Dalgaard tbdlist at coolfortheblind.dk
Tor Feb 1 20:00:35 CET 2024

Hej Brian!

Enig der er virkelig nogle meget vellignende mails i omløb. Har lige selv set to som forsøgte at nare mig til at skrive mailadresse og password. Det var så godt forklædt, at jeg lige en ekstra gang måtte tjekke. Der var kun nogle få detaljer, som gjorde at jeg ikke faldt i, så godt var det gjort. Svindleren udgav sig for at være min webhost, så jo de er søreme blevet gode... Eller hvad man nu kan sige.

Mange hilsener Thomas