[Musiklisten] Trommernes sjæl - En podcast om alt der har med trommer og slagtøj at gøre.

Heidi Madsen balihund at gmail.com
Fre Feb 26 22:06:57 CET 2021

Hej.
Jeg er faldet over en super interessant podcast med titlen "Trommernes sjæl"
Det er trommeslageren Morten Lund, der har fået den geniale idé og lave en podcast der omhandler alt der har med trommer og slagtøj at gøre.
Lige fra udøvende musikere til folk der bygger instrumenterne.
Podcasten findes de steder hvor du henter dine øvrige podcasts.
Jeg glæder mig til at gå i krig med de 5 afsnit der foreløbig er produceret.
Hilsen en trommegal Heidi.