[Musiklisten] Trommernes sjæl - En podcast om alt der har med trommer og slagtøj at gøre.

brian at blindkom.dk brian at blindkom.dk
Fre Feb 26 22:27:44 CET 2021

Hej Heidi
Mange tak.
Elsker fede trommer!

Brian

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Musiklisten <musiklisten-bounces at blindkom.dk> På vegne af Heidi Madsen
via Musiklisten
Sendt: 26. februar 2021 22:07
Til: musikerlisten <musikerlisten at blindsigt.dk>
Cc: Heidi Madsen <balihund at gmail.com>
Emne: [Musiklisten] Trommernes sjæl - En podcast om alt der har med trommer
og slagtøj at gøre.

Hej.
Jeg er faldet over en super interessant podcast med titlen "Trommernes sjæl"
Det er trommeslageren Morten Lund, der har fået den geniale idé og lave en
podcast der omhandler alt der har med trommer og slagtøj at gøre.
Lige fra udøvende musikere til folk der bygger instrumenterne.
Podcasten findes de steder hvor du henter dine øvrige podcasts.
Jeg glæder mig til at gå i krig med de 5 afsnit der foreløbig er produceret.
Hilsen en trommegal Heidi.