[Musiklisten] Trist dødsfald

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tir Jul 19 15:57:16 CEST 2022

Hej på listen.

Naturligvis er det da trist, når en eller anden Musiker dør.

men hvis man tager det i forhold til alder og så sygdom, tja så ved jeg da ikke rigtig,

er det så bedre en ligger og er meget syg i XXX Antal år?

Nej vel da, så at han har fået fred i sin sygdom nu er vel en god ting.

Det er da sørgligt for de efterlatte, men de kommer nok også over det ude på den anden side,

når diverse ting er overstået.

Ærer være hans minde.