[Pc-listen] et windows / skærmlæserspørgsmål

Brian Hovmand Olesen brian at blindkom.dk
Ons Jun 19 20:35:57 CEST 2024

Hejsa

Når jeg indsætter en USB-pind i min computer kommer denne her meddelelse:

”Ny meddelelse fra Automatisk afspilning, ‪ESD-USB (D:), Vælg, hvad der skal ske med flytbare drev... 1 af 1”

Men hvordan får man lov til at ”vælge” det de skriver om, eller aktivere denne meddelelse? Det har jeg længe funderet over.

Jeg ved selvfølgelig godt, hvordan jeg løser det, men kunne godt tænke mig, at kunne interagere med den slags meddelelser i Jaws.