[Pc-listen] et windows / skærmlæserspørgsmål

René Herluf Nielsen rhn at rhn.dk
Tor Jun 20 08:10:30 CEST 2024

Hej Brian!

Så er vi mindst 2 der gerne vil vide det.

Jeg kan heller ikke knække koden.

Og vi snakker selvfølgelig Windows11.

René

Med venlig hilsen René Herluf Nielsen - R H N – Ved hvad der virker og gør hverdagen venlig, CVR: 21572675

Agerkrogen 2, DK 4270 Høng - Tlf: 23 31 98 89, mail: rhn at rhn.dk <mailto:rhn at rhn.dk>

Besøg vores website, <https://www.rhn.dk/>  Youtubekanalen  <https://www.youtube.com/channel/UCJARDK4EbqhFPqGlVUnph4g> "R H N Tricks" eller Følg R H N på Facebook <http://www.facebook.com/rhndk>

 <https://www.freedomscientific.com/Training/Certification>