[Pc-listen] et windows / skærmlæserspørgsmål

René Herluf Nielsen rhn at rhn.dk
Tor Jun 20 09:17:57 CEST 2024

Hej Nicolai!
Windows+skift+v kendte jeg ikke så det skal testes.
Jeg har ikke kunnet få det til at virke under Windows+n. Det har i hvert fald virket som om der enten ikke skete noget eller at det var lidt tilfældigt hvad der skete.

Med venlig hilsen René Herluf Nielsen - R H N – Ved hvad der virker og gør hverdagen venlig, CVR: 21572675
Agerkrogen 2, DK 4270 Høng - Tlf: 23 31 98 89, mail: rhn at rhn.dk
Besøg vores website, Youtubekanalen "R H N Tricks" eller Følg R H N på Facebook