[Pc-listen] et windows / skærmlæserspørgsmål

Nicolai Svendsen chojiro1990 at gmail.com
Tor Jun 20 08:11:45 CEST 2024

Hejsa

Du går da bare ind i meddelelsen med Windows-Shift-V, og så får du
indholdet læst op. Du skal huske, at dit fokus skal være på selve
beskedindholdet, og ikke indstillingsknappen. Tryk så enter, og
dialogen, hvor du kan vælge din handling, kommer frem. Kan se, at det
samme virker fra Windows+N, hvor man viser meddelelserne. Her kan du
også bare trykke enter på den, og så kommer dialogen også frem.
Windows+Shift+V er til at få den seneste meddelelse i fokus.

Jeg satser da på, at JAWS burde fungere med samme fremgangsmåde, da
det bare er en Windows-ting. Virker i 23h2.

Nicolai