[Sportslisten] Fodbold i DK Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Man Feb 1 19:08:07 CET 2021

Hej.
Nu da håndbolden er overstået, så skal i da have noget andet bold at se på,
det er så den man bruger sine fødder til, hvis man da ellers spiller lidt med andre,
og så ok, der er også nogen der spiller lidt Hadttrik på computer, men vi har altså danske fodbold-klupper der spiller i fysisk form også,
det er så dem det handler om her,
så rigtig god fornøjelse den næste uges tid, og så ser vi om der kommer lidt mere eller rettelser til denne plan.
MVH.
Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 1. februar 2021 14:33  fohlmann at stofanet.dk Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

OK drenge og piger, så starter både Superligaen og pokalen op igen, håber ikke, det bliver for meget snevejr rundt omkring,

Det ser lidt rodet ud, men det er fordi jeg ikke har TV-kanaler på alle kampene i de første runder, så der kommer en ny omgang herfra, når jeg har det sidste på plads.

Tirsdag 2. februar

18:00 Randers FC – AC Horsens 3F Superliga TV3 Sport

20:00 Vejle Boldklub – AGF 3F Superliga TV3 Sport

Onsdag 3. februar

18:00 OB – Lyngby 3F Superliga Eurosport 2

20:00 AaB – FC København 3F Superliga Canal 9

Torsdag 4. februar

18:00 FC Midtjylland – SønderjyskE 3F Superliga TV3 Sport

20:00 FC Nordsjælland – Brøndby IF 3F Superliga 3+

Søndag 7. februar

14:00 SønderjyskE – Vejle Boldklub 3F Superliga Eurosport 2

16:00 AC Horsens – FC København 3F Superliga Canal 9

Onsdag 10. februar

18:00 Fremad Amager – SønderjyskE Sydbank Pokalen DR1

20:15 AGF – B93 Sydbank Pokalen 3+