[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode Datoer fra 10 til og med 15 Februar

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tir Feb 9 07:55:16 CET 2021

Hej.
Her har i lidt om boldt i en lille uges tid,
om der så er nogen af kampene, som kan blive aflyst, det skal jeg ikke kunne sige noget om, men det er nok tænkelig.
MVH.
Hans Mikkelsen.

-----
Fra af Allan Fohlmann ----- Sendt: 8. februar 2021 19:30 fohlmann at stofanet.dk
Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Nu kommer dagens spørgsmål: hvor mange kampe bliver aflyst? Og svar til visse, jeg vædder ikke om det, men vi får næppe dem alle på skærmen...

Onsdag 10. februar
18:00 Fremad Amager – SønderjyskE Sydbank Pokalen DR1
20:15 AGF – B93 Sydbank Pokalen 	3+

Torsdag 11. februar
18:00 OB – FC Midtjylland Sydbank Pokalen DR1
20:15 Vejle Boldklub – Randers FC Sydbank Pokalen 3+

Fredag 12. februar
19:00 Viborg FF – FC Fredericia 1. Division TV3 Sport

Søndag 14. februar
14:00 AaB – Randers FC 3F Superliga Eurosport 2
14:00 Vejle Boldklub – FC Nordsjælland 3F Superliga TV3 Sport
16:00 Lyngby – Brøndby IF 3F Superliga Canal 9
18:00 FC Midtjylland – AC Horsens 3F Superliga TV3 Sport
20:00 OB – AGF 3F Superliga 3+

Mandag 15. februar
19:00 FC København – SønderjyskE 3F Superliga TV3 Sport