[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Ons Mar 10 11:19:35 CET 2021

hej.
Så er her en gang bold i en uges tid igen, så rigtig god fornøjelse med de her kampe.

-----
Fra af Allan Fohlmann ----- Sendt: 9. marts 2021 13:57 fohlmann at stofanet.dk

Jeg glæder mig stadig over, at der er nogle af pokalkampene der vises på DR, så kan de fleste følge med.

Onsdag 10. marts
INDSAT: 18:00 Randers FC - Vejle BK Sydbank Pokalen TV3 Sport
16:30 FC Midtjylland – OB Sydbank Pokalen DR1 Torsdag 11. marts
16:30 SønderjyskE – Fremad Amager Sydbank Pokalen DR1
18:45 B93 – AGF Sydbank Pokalen 3+
Fredag 12. marts
19:00 Lyngby – FC Nordsjælland 3F Superliga TV3 Sport Lørdag 13. marts
13:00 Viborg FF – Esbjerg fB 1. Division TV3 Sport Søndag 14. marts
14:00 SønderjyskE – AC Horsens 3F Superliga Eurosport 2
14:00 Vejle Boldklub – AaB 3F Superliga TV3 Sport
16:00 OB – Brøndby IF 3F Superliga Canal 9
18:00 FC København – FC Midtjylland 3F Superliga 3+ Mandag 15. marts
19:00 AGF – Randers FC 3F Superliga TV3 Sport
Senere i dag spiller både Brøndby og Hjørring returkamp i CL. Begge hold spiller hjemme.
Begge kampe vises på TV3 Sport. Den første 13.50 og den næste 15.50.
Brøndby møder Lyon, og Hjørring møder Barcelona.