[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode fra og til 19 til og med 21 marts

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tor Mar 18 23:03:31 CET 2021

Hej.
Her er så fodbold til og med søndag, så må vi se, hvad der kommer der efter,
men lur mig om der ikke nok skal komme gode kampe efterfølgende. med god fornøjelse med disse kampe indtil da.
MVH.
Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 18. marts 2021 21:09 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Af ukendte årsager kan jeg i skrivende stund ikke finde Tv-kanalen til Horsens - Lyngby i slutrunden i grundspillet på søndag, men med så mange kampe på en gang, vil det nok være muligt at holde larmen på P3 ud i de par timer...

Fredag 19. marts

19:00 Silkeborg – Fremad Amager 1. Division TV3 Sport

Søndag 21. marts

17:00 Brøndby IF – AGF 3F Superliga 3+

17:00 FC Midtjylland – Vejle Boldklub 3F Superliga TV3 MAX

17:00 Randers FC – FC København 3F Superliga Canal 9

17:00 FC Nordsjælland – SønderjyskE 3F Superliga Eurosport 2

17:00 AaB – OB 3F Superliga TV3 Sport

17:00 AC Horsens – Lyngby 3F Superliga Tv-kanal ukendt I skrivende stund.